مقاله رائه چهارچوبی برای مدیریت ارتباط با مشتری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله رائه چهارچوبی برای مدیریت ارتباط با مشتری دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رائه چهارچوبی برای مدیریت ارتباط با مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رائه چهارچوبی برای مدیریت ارتباط با مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رائه چهارچوبی برای مدیریت ارتباط با مشتری :

تعداد صفحات:۱۸

چکیده:

پیشرفت سریع فن آوری اطلاعات موجب تشدید در رقابت میان سازمانها جهت جذب و حفظ و نکهداری مشتریان گردیده است . مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به عنوان یک ضرورت استراتژیک در همه سازمانهاست و اجرای موثر آن موجب افزایش رضایت مشتری و جذب آنها و وفا داری مشتریان و در نتیجه فروش بیشتر و تکرار در خرید آنها می گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.