مقاله شناسایی عوامل موثربرنگرش مصرف کننده ایرانی درخصوص خرید به صورت اینترنتی و شبه اینترنتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله شناسایی عوامل موثربرنگرش مصرف کننده ایرانی درخصوص خرید به صورت اینترنتی و شبه اینترنتی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شناسایی عوامل موثربرنگرش مصرف کننده ایرانی درخصوص خرید به صورت اینترنتی و شبه اینترنتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی عوامل موثربرنگرش مصرف کننده ایرانی درخصوص خرید به صورت اینترنتی و شبه اینترنتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شناسایی عوامل موثربرنگرش مصرف کننده ایرانی درخصوص خرید به صورت اینترنتی و شبه اینترنتی :

تعداد صفحات:۱۴

چکیده:

درک نگرش مصرف کنندگان درخصوص خرید اینترنتی می توانددرپیش بینی نرخ خرید اینترنتی و ارزیابی رشد آتی تجارت الکترونیک به مدیران بازاریابی کمک نماید.توسعه نگرش مثبت درمشتریان امری حیاتی به منظورحفظ مشتریان است که دردرازمدت رفتارخرید آتی آنان راموجب می شود ازاینرو درپژوهش حاضرسعی گردیده است تا تاثیرعوامل جمعیت شناختی ترجیحات خرید ادراک ازمنافع و سبک زندگی مصرف کنندگان برنگرش ایشان درخصوص خرید اینترنتی مورد بررسی قرارگیرد روش انجاماین پژوهش توصیفی وازنوع پیمایشی بوده وبرای جمع آوری داده ها ازپرسشنامه آنلاین استفاده شده است .نهایتا پس از آزمون فرضیات مشخس گردید کهاز میان عوامل جمعیت شناختی سن دارای رابطه معناداری با نگرش است وجودرابطه معناداربین سایرعوامل مورد بررسی و نگرش درخصوص خرید اینترنتی نیزتاییدگردید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.