مقاله طبقه بندی مصرف کنندگان براساس الگوهای وفاداری به نام و نشان تجاری (دیدگاه دوبعدی رفتارو نگرش )


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله طبقه بندی مصرف کنندگان براساس الگوهای وفاداری به نام و نشان تجاری (دیدگاه دوبعدی رفتارو نگرش ) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طبقه بندی مصرف کنندگان براساس الگوهای وفاداری به نام و نشان تجاری (دیدگاه دوبعدی رفتارو نگرش )  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طبقه بندی مصرف کنندگان براساس الگوهای وفاداری به نام و نشان تجاری (دیدگاه دوبعدی رفتارو نگرش )،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طبقه بندی مصرف کنندگان براساس الگوهای وفاداری به نام و نشان تجاری (دیدگاه دوبعدی رفتارو نگرش ) :

تعداد صفحات:۲۴

چکیده:

هدف ازاین تحقیق بخش بندی بازارشامپوبراساس میزان وفاداری مصرف کنندگان به برندبراساس دیدگاه دوبعدی رفتارونگرش است روش تحقیق براساس هدف کاربردی وبراساس نحوه گردآوری داده ه توصیفی پیمایشی است که به توصیف نظرات مصرف کنندگان شامپودرخصوص مولفه ها وشاخص ها درپرسشنامه می پردازدبرای انتخاب گروه نمونه همه شعبات فروشگاه شهروندباتوجه به پراکندگی جغرافیایی مناسب درسطح شهرتهران انتخاب شدند ابتدا ازروش نمونه گیری طبقه بندی بااختصاص متناسب وباتوجه به فراوانی بازدیدکنندگان هرشعبه نمونه لازم ازهرشعبه مشخص گردیدو سپس بااستفاده ازنمونه گیری تصادفی ساده اعضای نمونه انتخاب شدندکه از۲۴۲ پرسشنامه توزیع شده ۲۳۰عددقابل استفاده بودند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.