مقاله طراحی و انتخاب کانالهای توزیع در بازار یابی صنعتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله طراحی و انتخاب کانالهای توزیع در بازار یابی صنعتی دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحی و انتخاب کانالهای توزیع در بازار یابی صنعتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی و انتخاب کانالهای توزیع در بازار یابی صنعتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحی و انتخاب کانالهای توزیع در بازار یابی صنعتی :

تعداد صفحات:۲۰

چکیده:

امروزه بیشتر شرکتها به صورت مستقیم کالای تولیدی خود را به مصرف کنندگان نمی فروشند بلکه بسیاری از فعالیت های توزیعی نظیر انبارداری و حمل و نقلو و حتی فعالیت های بازاریابی نظیر فروش و قیمت گذاری توسط واسطه های مختلفی صورت می گیرند به فرایند و انتخاب و کنترل این واسطه ها مدیریت کانال یازاریابی گفته می شود کانال بازاریابی به مجموعه سازمانهای به هم وابسته گفته می شود که باعث می شوند کالاها یا خدمات برای استفاده از دسترس مشتریان قرار گیرند .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.