مقاله هبستگی قابلیتهای فرایندی دانش با فرایندهای مدیریت مشتری (مطالعه میدانی )


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله هبستگی قابلیتهای فرایندی دانش با فرایندهای مدیریت مشتری (مطالعه میدانی ) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله هبستگی قابلیتهای فرایندی دانش با فرایندهای مدیریت مشتری (مطالعه میدانی )  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله هبستگی قابلیتهای فرایندی دانش با فرایندهای مدیریت مشتری (مطالعه میدانی )،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله هبستگی قابلیتهای فرایندی دانش با فرایندهای مدیریت مشتری (مطالعه میدانی ) :

تعداد صفحات:۱۴

چکیده:

مدیریت مشتری نکات جدید استراتژی کسب و کار مدرن را نشان می دهد . در حقیقت فرآیند مدیریت مشتری (انتخاب مشتری . جذب مشتری . حفظ مشتری و رشد داد و ستد با مشتری ) جزئی از استراتژی های سازمان ها قرار گرفته اند سیستم مدیریت دانش سیستمی است که به طور روز افزونی در سازمانها در حال گسترش است . تعریف آلت رادینگ از مدیریت دانش ؛ شیوه شناسائی . در اختیار گرفتن . سازماندهی و پردازش اطلاعات جهت خلق دانش می باشد که پس از آن توزیع می شود و به عبارت دیگر در دسترس دیگران قرار می گیرد تا برای خلق دانش بیشتر کار گرفته شود تسخیر . تبدبل . به کار بستن و حفاظت از قابلیت های فرآیند دانش می باشند در این مقاله سعی گردیده است تا همبستگی میان تسخیر و تبدیل دانش با هر یک از فرآیندهای مدیریت مشتری در یک مطالعه میدانی بررسی گردد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.