مقاله پیاده سازی مدل هوشمند رقابتی در شرکت نوساز


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله پیاده سازی مدل هوشمند رقابتی در شرکت نوساز دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله پیاده سازی مدل هوشمند رقابتی در شرکت نوساز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله پیاده سازی مدل هوشمند رقابتی در شرکت نوساز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله پیاده سازی مدل هوشمند رقابتی در شرکت نوساز :

تعداد صفحات:۲۰

چکیده:

هوشمندی رقابتی یکی از مباحثی است که در کنار بازاریابی در موفقیت فروش یا ارائه خدمات بسیار می تواند موثر باشد. در این مقاله ابتدا با استفاده از منابع موجود مدلی جهت اجرای هوشمندی رقابتی تدوین شده است و سپس با استفاده از نظریه کارشناسان و تکنیک هایی مانند توفانی ذهنی اطلاعات مورد نیاز برای گردآوری مشخص گردیده است و این اطلاعات از منابعی مانند اینترنت، انجمن صنفی هتل داران، کارکنان درون سازمانی، کارکنان فروش رقبا و ; گردآوری شده است و با طبقه بندی این اطلاعات و تجزیه و تحلیل آن ها توسط متخصصان و خبرنگاران و با استفاده از روش خاصی از طبقه بندی مشتریان هوشمندی به دست آمده به عنوان وسیله ای برای سیاست گذاری ها و استراتژی های بعدی سازمان مورد استفاده قرار گرفته است. پ از اجرای تصمیمات اخذ شده معیار درصد رضایت مشتریان و سایر معیارهای غیر مستقیم به منظور اطلاع از میزان موفقیت پروژه اندازه گیری شده است که افزایش این معیارها نشانه ای از مثبت بودن مدل پیاده شده می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.