مقاله طراحی الگوی ارزیابی سطح مدیریت دانش در سازمانهای صنعتی ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله طراحی الگوی ارزیابی سطح مدیریت دانش در سازمانهای صنعتی ایران دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحی الگوی ارزیابی سطح مدیریت دانش در سازمانهای صنعتی ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی الگوی ارزیابی سطح مدیریت دانش در سازمانهای صنعتی ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحی الگوی ارزیابی سطح مدیریت دانش در سازمانهای صنعتی ایران :

تعداد صفحات:۱۶

چکیده:

در دنیای امروز،سرمایه دانش و خردمندی تنها راه ایجاد ثروت در سازمان ها وجوامع است. سرمایه های طبیعی وانسانی زما نی به ثروت تبیدل می شوند کهبا سرمایه دانش آمیخته وعجین شده باشند. دانش، اطلاعات، دارایی های معنوی، تخصص، صلاحیت های حرفه ای، ابزارهای تولید ثروت اند و جوامعی که فاقد این ابزار ها باشد فقیر محسوب می شوند. توانمندی امروز در گرو دارا بودن سرمایه دانش بوده و بکارگیری مجموعه ظرفیت های ذهنی خلاق است که به طور موثری توسعه وپیشرفت را ممکن می سازد. امروز سازمانها نیز دریافتند که هیچ سرمایه ای به اندازه دانش نمی تواند آنها را در دنیای رقابتی مطلوب قرار دهد . لذا بیش از هر عامل دیگر کارکنان سازمان به عنوان صاحبان دانش و مهمترین سرمایه های سازمان مورد توجه قرار گرفته اند و مدیریت دانش به عنوان ابزاری که میتواند دانش موجود را گردآوری ونظم پویایی بخشیده ودر کل سازمان اشاعه دهد، اهمیت یافته است. اما تجربه بسیاری از شرکتها در مورد مدیریت دانش به شکست انجامیده است واین به آن جهت است که برای مدیریت دانش الگوی ارزیابی مناسبی بکار برده نشده وبه آن عنوان امری موقت و زودگذر نگریسته شده است. دراین مقاله بر پایه پژوهش انجام شده مؤلفه های مؤثردر مدیریت دانش تعیین وبر اساس این مؤلفه ها الگویی برای ارزیابی مدیریت دانش نیز تعین می گردد. این مؤلفه ها عبارتند از:تشخیص دانش،تحصیل،دانش، بکارگیری دانش، اشتراک دانش، توسعه دانش ونگهداری دانش. هر کدام ازاین مؤ لفه ها نیز به عواملی دیگر تقسیم شده اند. دو سازمان از صنعت خودرو سازی کشور که بیشترین تولید وسهم بازار خودرو کشور را داشته اند بعنوان موارد مورد مطالعه انتخاب شده هند وبا جمع آوری اطلاعات وبررسیهای آماری بر روی داده ها ، تجزیه وتحلیل نهادی انجام ونتایج در قالب الگو نهائی ارائه گردید، تا الگوی مزبور در وادی عمل کارایی خود را نشان دهد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.