مقاله استفاده از روش معنایی جهت مدیریت تبلیغات زمینه ای


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله استفاده از روش معنایی جهت مدیریت تبلیغات زمینه ای دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله استفاده از روش معنایی جهت مدیریت تبلیغات زمینه ای  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله استفاده از روش معنایی جهت مدیریت تبلیغات زمینه ای،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله استفاده از روش معنایی جهت مدیریت تبلیغات زمینه ای :

تعداد صفحات:۱۷

چکیده:

تبلیغات زمینه ای یکی از انواع تبلیغات اینترنتی است که بصورت خودکار براساس محتوای صفحات وب، تبلیغات مرتبط را در این صفحات قرار میدهد در تبلیغات زمینه ای موجودیتی با نام شبکه تبلیغاتی وجود دارد که مسئول بهینه سازی انتخاب تبلیغات است این شبکه دو هدف را دنبال می کند هدف اول افزایش سود حاصل از تبلیغات و هدف دوم خرسندنمودن کاربران از تبلیغات ارائه شده است درنتیجه پیدا کردن وابستگی های موجود بین محتوای صفحات و تبلیغات در انتخاب تبلیغات، بسیار مهم است دراین مقاله از رابطه معنایی مکملی موجود بین کالاهاه که یکی از روابط اساسی مطرح شده در علم اقتصاد است جهت تطابق تبلیغات و صفحات استفاده شده است. معمولا خریداران ترجیح می دهند کالاهایی که مکمل یکدیگر هستند را باهم خریداری کنند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.