مقاله عوامل مؤثر بر شیوه‌های فروش خرما در استان بوشهر


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله عوامل مؤثر بر شیوه‌های فروش خرما در استان بوشهر دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله عوامل مؤثر بر شیوه‌های فروش خرما در استان بوشهر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله عوامل مؤثر بر شیوه‌های فروش خرما در استان بوشهر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله عوامل مؤثر بر شیوه‌های فروش خرما در استان بوشهر :

تعداد صفحات:۱۸

چکیده:

تولیدکنندگان خرما در استان بوشهر با توجه به شغل، امکانات مالی، توانایی انبارداری و نگهداری خرما و سایر عوامل از سه شیوه فروش متفاوت با نام‌های سلف‌فروشی اجاره‌ای، فروش موقع برداشت محصول و بالاخره نگهداری و فروش خرما پس از برداشت محصول برای فوش خرمای خود استفاده می‌کنند. برای تعیین عوامل مؤثر بر شیوه فروش محصول توسط تولیدکنندگان از مدل لاجیت استفاده شده است. نتایج توابع برآورد شده نشان می‌دهد که متغیرهای سابقه باغدار، شغل جانبی، استفاده از وام و قیمت فروش خرما رابطه منفی و معنی‌داری از نظر آماری با فروش به شیوه سلف‌فروشی اجاره‌ای، متغیرهای تعداد نخل بارور و قیمت فروش خرما دارای رابطه منفی و هزینه برداشت محصول نیز رابطه مثبت و معنی‌داری از نظر آماری با روش فروش موقع برداشت محصول، قیمت فروش خرما، هزینه برداشت محصول و هزینه حمل و نقل دارای رابطه مثبت و داشتن شغل جانبی نیز رابطه منفی و معنی‌داری از نظر آماری با روش فروش به شیوه پس از برداشت محصول دارند. احتمال این که یک باغدار خرمای خود را به صورت سلف فروشی اجاره‌ای، موقع برداشت محصول و پس از برداشت محصول به فروش برساند به ترتیب ۲۷/۱۲ درصد، ۸/۷۰ درصد و ۹/۱۶ درصد است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.