مقاله شبیه سازی عددی اندرکنش جت در جریان عرضی با استفاده از مدل آشفتگی V2F-K?
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله شبیه سازی عددی اندرکنش جت در جریان عرضی با استفاده از مدل آشفتگی V2F-K? دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله شبیه سازی عددی اندرکنش جت در جریان عرضی با استفاده از مدل آشفتگی V2F-K? کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شبیه سازی عددی اندرکنش جت در جریان عرضی با استفاده از مدل آشفتگی V2F-K?،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله شبیه سازی عددی اندرکنش جت در جریان عرضی با استفاده از مدل آشفتگی V2F-K? :
تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
در این تحقیق، مسئله اندرکنش جت و جریان عرضی توسط یک ردیف جت با مقطع مربعی که به صورت عمود وارد جریان عرضی میشود به صورت عددی مورد مطالعه قرار گرفته است. برای شبیهسازی جریان از متد حجم محدود و الگوریتم سیمپل (SIMPLE) روی یک شبکهی جابجا شده (Staggered) با سازمان و غیر یکنواخت استفاده شده است. اثرات آشفتگی جریان توسط مدل آشفتگی چهار معادلهای v2 f – k ، مدلهای دومعادلهای k –استاندارد و انتقال تنشهای برشی (SST) لحاظ شده است. نسبت سرعت جت به جریان عرضی و عدد رینولدز جت به ترتیب ۵/۰ و ۴۷۰۰ در نظر گرفته شده است. نتایج شبیهسازی جریان توسط این سه مدل برای مولفههای افقی و عرضی سرعت و انرژی جنبشی آشفتگی با نتایج تجربی آجرش (Ajersch) و همکارانش (۱۹۹۵) مقایسه شده است. این نتایج برتری کامل مدل v2 f – kرا در شبیهسازی ساختارهای گردابهای موجود در این جریان نسبت به مدلهای دو معادلهای استفاده شده در این تحقیق نشان میدهد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.