مقاله توسعه مدلی جهت تبیین جایگاه فرهنگ، ساختار و فناوری دانشی سازمان در مدیریت ارتباط با مشتری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله توسعه مدلی جهت تبیین جایگاه فرهنگ، ساختار و فناوری دانشی سازمان در مدیریت ارتباط با مشتری دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله توسعه مدلی جهت تبیین جایگاه فرهنگ، ساختار و فناوری دانشی سازمان در مدیریت ارتباط با مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله توسعه مدلی جهت تبیین جایگاه فرهنگ، ساختار و فناوری دانشی سازمان در مدیریت ارتباط با مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله توسعه مدلی جهت تبیین جایگاه فرهنگ، ساختار و فناوری دانشی سازمان در مدیریت ارتباط با مشتری :

تعداد صفحات:۱۶

چکیده:

برای ایجاد یک رابطه خوب با مشتریان این ضروری می باشد که به هر مشتری به روش مورد علاقه اش خدمات دهیم بنابراین به مدیریت دانش بشری نیاز می باشد سیستم مدیریت دانش سیستم مهمی است که باید در هر سازمان گسترش یابد ضرورت بدست آوردن دانش مشتری تنها به شناخت اینکه چه کسانی هستند نیست بلکه چگونگی رفتار و الگوهایی که آنها پیروی می کنند را شامل می شود تسخیر دانش مشتری باید به عنوان یک رویکرد پویا و پیوسته انجام گردد تا اطلاعاتی در مورد مشتریان موجود مشتریان رانده شده و مشتریان جدید جمع آوری گردد. دراین تحقیق ابتدا با بیان مفاهیم اولیه مدیریت دانش و قابلیتهای زیرساختاری دانش به ضرورت وجود آن در بحث مدیریت ارتباط با مشتری پرداخته شدها ست و در نهایت با ایجاد یک مدل مفهومی ارتباط قابلیتهای زیرساختاری دانش با فرایندهای مدیریت مشتری در ۳۲ شرکت ایرانی مورد بررسی قرار گرفته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.