پاورپوینت مهندسی ارزشvalue engineering
توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت مهندسی ارزشvalue engineering دارای ۳۱ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت پاورپوینت مهندسی ارزشvalue engineering کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
لطفا به نکات زیر در هنگام خرید
دانلود پاورپوینت مهندسی ارزشvalue engineering
توجه فرمایید.
۱-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه
دانلود پاورپوینت مهندسی ارزشvalue engineering
قرار داده شده است
۲-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
۳-پس از پرداخت هزینه ، حداکثر طی ۱۲ ساعت پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد
۴-در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
۵-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است
بخشی از متن پاورپوینت مهندسی ارزشvalue engineering :
اسلاید ۱ :
مهندسی ارزش یک روش سازمان یافته ومتشکل از تکنیکهای مختلف است که پدیده بهبود را قوت می بخشد.
منشا فناوری مهندسی ارزش : جنگ جهانی دوم – رسما ۱۹۴۷ درجنرال موتور- افزایش و ارتقاء کیفیت تولید محصولات مورد توجه قرار گرفت.
اسلاید ۲ :
مهندسی ارزش:بهبود از آنچه که تا کنون بوده است به آنچه که باید باشد
(جهش قورباغه ای)
اسلاید ۳ :
مهندسی ارزش:
بهبود در
طراحی،عملکرد،طول عمر،قابلیت تولید، قابلیت نگهداری،خدمات، اندازه،شکل و خصوصیات و;
اسلاید ۴ :
شرکت ارج
عرق چین
سجاده
چادر مشکی
مهررکعت شمار
کفن
مهراذان گو
یخچال فریزر
اسلاید ۵ :
تغییر قاعده بازی در خدمات:
– قبل از فروش:(مراجعه کننده —> خریدار: نمایشگاه اشانتیون و;)
– حین فروش:(خریدار—> مشتری :حمل ونصب رایگان تخفیف و;)
– پس از فروش
“مراجعه کننده-خریدار- مشتری”
اسلاید ۶ :
تغییر قاعده بازی در کلیه مراحل طراحی:
u
u
uفضا : پیتز ا- هندوانه – هویچ – سیب زمینی ورقه ای- آقای تویوتا
u
uمرکز آمار اوکراین “شهرداری- اداره صنایع!! “
اسلاید ۷ :
تغییر قاعده بازی در روشهای پیشبرد فروش:
promotion
lقطره چکانی
lنشت هدایت شده
lموج سواری
lعلائم ایزو
lگواهان نیرومند
lکاهش حجم با قیمت ثابت
lافزایش حجم با قیمت ثابت
l
lیویو(توپک)
lتک ماکارون
lپارس برنز
lT.S گلرنک – اوه ؟!
lرضازاده . مهدوی کیا . بکهام
lجمشید مشایخی.کریمی (دم آور)
lروغن آفتاب
lپژوپارس
اسلاید ۸ :
مهندسی ارزش:
تغییر قاعده بازی در
شناخت مشتری
– شیفته “بازار یاب بدون حقوق ما “
– راضی “حد اقل درجه رضایت “
– ناراضی “شدیدا دنبال محصول جایگزین”
– خشمگین “به دنبال محو کردن تولید کننده ! “
قانون پارتو ( ۲۰ – ۸۰ )
اسلاید ۹ :
تفاوت های فرهنگی و مهندسی ارزش:
“اندازه-رنگ-حجم-زبان-تاریخ و;.”
–زمزم pipi
–مهسا توس
–شورلت نوا Nova
–بسته بندی شیروکره
“ایران:۱۰۰gr-1liter
اروپای شرقی ۵۰۰gr-4liter
اروپای غربی ۱۰-۱۵gr-250cc
اسلاید ۱۰ :
در مهندسی ارزش:
را برای یک جهش بکار گیرید.J.I.T –
مشتری را به خوبی بشناسید. –
خلاقیت را پرورش دهیم. –
در الگوسازی وحلاجی ایده ها و;B.S,B.M –
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.