پاورپوینت هماهنگی
توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت هماهنگی دارای ۷۴ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت پاورپوینت هماهنگی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
لطفا به نکات زیر در هنگام خرید
دانلود پاورپوینت هماهنگی
توجه فرمایید.
۱-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه
دانلود پاورپوینت هماهنگی
قرار داده شده است
۲-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
۳-پس از پرداخت هزینه ، حداکثر طی ۱۲ ساعت پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد
۴-در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
۵-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است
بخشی از متن پاورپوینت هماهنگی :
اسلاید ۱ :
تعریف هماهنگی
lهماهنگی عبارت از، ادغام فعالیتهای واحدهای مختلف سازمان به منظور یکپارچه نمودن کوشش و تلاش کارکنان برای رسیدن به هدف نهایی
اسلاید ۲ :
lهماهنگی عبارت از، تقسیم کار سازمان به نحوی که بهرهوری و کارآیی افزایش یابد. برای اجرای هماهنگی سازمانی، واحدها باید از وظایف و نوع فعالیتهای یکدیگر مطلع باشند؛ به نحوی که کارکنان بدون اصطکاک با یکدیگر کار کنند.
l
اسلاید ۳ :
هماهنگی و حیطه نظارت
lبه نظر ارویک، هیچ انسانی نمیتواند عملیات بیش از پنج الی شش نفر را به نحو مؤثری مستقیماً نظارت نماید
lالف با ب
lالف با ج
lالف و ب با ج
lالف و ج با ب
lب با ج
lج با ب
اسلاید ۴ :
l1- هماهنگی از طریق رعایت سلسله مراتب فرماندهی،و اعمال اصول رسمی سازمان خصوصاً توجه به حیطه نظارت و استفاده از کمکهای کارشناسان ستادی
l2- هماهنگی از طریق استاندارد کردن فعالیتهای سازمانی، که اعمال هماهنگی را با توجه به دستورالعملها و مقررات موضوعه به صورت خودکار تسهیل و به مرحله اجرا در میآورند
اسلاید ۵ :
l3- هماهنگی از طریق واحدهای سازمانی هماهنگ کننده، که معمولاً به دو شکل انجام میشود؛ از طریق گروههای هماهنگکننده موقت، واز طریق واحد و یا گروههای هماهنگ کننده ثابت
l4- هماهنگی از طریق خود هماهنگی،که کارکنان با اتکاء به خود و اعتماد به نفس، بدون نظارت و یا سرپرستی، فعالیتهای خود را هماهنگ میکنند
اسلاید ۶ :
روشهای اثربخش کردن هماهنگی
lاستفاده از تکنیکهای اساسی مدیریت، شامل سلسله مراتب مدیریتی، قوانین، دستورالعملها و برنامهریزی و اهداف
اسلاید ۷ :
تعریف رهبری
lبزعم جرج تری George R Terry رهبری عبارت از:
l«عمل تأثیرگذاری بر افراد به طوری که از روی میل و علاقه برای هدفهای گروهی تلاش کنند»
l«فرآیند هدایت و اعمال نفوذ بر فعالیتهای گروه یا اعضاء سازمان
اسلاید ۸ :
گریفین
lرهبری عبارت از کاربرد بدون زور و جبر وعامل نفوذ برای شکل دادن به گروه و یا اهداف سازمان و انگیزاندن رفتار در جهت تحقق این اهداف
Ricky W. Griffin
اسلاید ۹ :
خصوصیات یک رهبر
lبررسیهای انجام شده در رابطه با خصوصیات رهبر و رهبری موید این نکته است که وجود عوامل فیزیکی از قبیل جثه، قد، جذابیت، قدرت کلام و ; دارای اهمیت ویژهای نیست؛
اسلاید ۱۰ :
lبلکه خود نتیجه و معلول، علت توانایی رهبری میباشند. رهبرانی چون گاندی که هیچیک از خصوصیات فیزیکی را نداشتند، بهترین نمونه این بررسیها است
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.