پاورپوینت هماهنگی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

  پاورپوینت هماهنگی دارای ۷۴ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت پاورپوینت هماهنگی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.


لطفا به نکات زیر در هنگام خرید

دانلود پاورپوینت هماهنگی

توجه فرمایید.

۱-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه 

دانلود پاورپوینت هماهنگی

قرار داده شده است

۲-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید

۳-پس از پرداخت هزینه ، حداکثر طی ۱۲ ساعت پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد

۴-در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

۵-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است


بخشی از متن پاورپوینت هماهنگی :

اسلاید ۱ :

تعریف هماهنگی

lهماهنگی عبارت از، ادغام فعالیت‌های واحدهای مختلف سازمان به منظور یکپارچه نمودن کوشش و تلاش کارکنان برای رسیدن به هدف نهایی

اسلاید ۲ :

lهماهنگی عبارت از، تقسیم کار سازمان به نحوی که بهره‌وری و کارآیی افزایش یابد. برای اجرای هماهنگی سازمانی، واحدها باید از وظایف و نوع فعالیت‌های یکدیگر مطلع باشند؛ به نحوی که کارکنان بدون اصطکاک با یکدیگر کار کنند.

l

اسلاید ۳ :

هماهنگی و حیطه نظارت

lبه نظر ارویک، هیچ انسانی نمی‌تواند عملیات بیش از پنج الی شش نفر را به نحو مؤثری مستقیماً نظارت نماید

lالف با ب

lالف با ج

lالف و ب با ج

lالف و ج با ب

lب با ج

lج با ب

اسلاید ۴ :

l1- هماهنگی از طریق رعایت سلسله مراتب فرماندهی،و اعمال اصول رسمی سازمان خصوصاً توجه به حیطه نظارت و استفاده از کمک‌های کارشناسان ستادی

l2- هماهنگی از طریق استاندارد کردن فعالیت‌های سازمانی، که اعمال هماهنگی را با توجه به دستورالعمل‌ها و مقررات موضوعه به صورت خودکار تسهیل و به مرحله اجرا در می‌آورند

اسلاید ۵ :

l3- هماهنگی از طریق واحدهای سازمانی هماهنگ کننده، که معمولاً به دو شکل انجام می‌شود؛ از طریق گروه‌های هماهنگ‌کننده موقت، واز طریق واحد و یا گروه‌های هماهنگ کننده ثابت

l4- هماهنگی از طریق خود هماهنگی،که کارکنان با اتکاء به خود و اعتماد به نفس، بدون نظارت و یا سرپرستی، فعالیت‌های خود را هماهنگ می‌کنند

اسلاید ۶ :

روش‌های اثربخش کردن هماهنگی

lاستفاده از تکنیک‌های اساسی مدیریت، شامل سلسله مراتب مدیریتی، قوانین، دستورالعمل‌ها و برنامه‌ریزی و اهداف

اسلاید ۷ :

تعریف رهبری

lبزعم جرج تری George R Terry رهبری عبارت از:

l«عمل تأثیرگذاری بر افراد به طوری که از روی میل و علاقه برای هدف‌های گروهی تلاش کنند»

l«فرآیند هدایت و اعمال نفوذ بر فعالیت‌های گروه یا اعضاء سازمان

اسلاید ۸ :

گریفین

lرهبری عبارت از کاربرد بدون زور و جبر وعامل نفوذ برای شکل دادن به گروه و یا اهداف سازمان و انگیزاندن رفتار در جهت تحقق این اهداف

Ricky W. Griffin

اسلاید ۹ :

خصوصیات یک رهبر

lبررسی‌های انجام شده در رابطه با خصوصیات رهبر و رهبری موید این نکته است که وجود عوامل فیزیکی از قبیل جثه، قد، جذابیت، قدرت کلام و ; دارای اهمیت ویژه‌ای نیست؛

اسلاید ۱۰ :

lبلکه خود نتیجه و معلول، علت توانایی رهبری می‌باشند. رهبرانی چون گاندی که هیچیک از خصوصیات فیزیکی را نداشتند، بهترین نمونه این بررسی‌ها است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.