مقاله بررسی دلایل تخریب پر ههای ثابت ردیف اول بازسازی شده توربیندر یک واحدگازی نیروگاهی داخل کشور


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی دلایل تخریب پر ههای ثابت ردیف اول بازسازی شده توربیندر یک واحدگازی نیروگاهی داخل کشور دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی دلایل تخریب پر ههای ثابت ردیف اول بازسازی شده توربیندر یک واحدگازی نیروگاهی داخل کشور  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی دلایل تخریب پر ههای ثابت ردیف اول بازسازی شده توربیندر یک واحدگازی نیروگاهی داخل کشور،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی دلایل تخریب پر ههای ثابت ردیف اول بازسازی شده توربیندر یک واحدگازی نیروگاهی داخل کشور :

تعداد صفحات:۲۰

چکیده:

قطعات مسیر گازهای داغ از مهمترین قطعات توربین گازی می باشند و حین سرویس تحت انواع مختلف تنش ها و محیط های خورنده قرار می گیرند. این قطعات حین کار دچار آسیب های مختلف شده و لذا با توجه به شرایط بهره برداری، در یک برنامه زمانی مشخص تحت بازرسی قرارگرفته ودر صورت لزوم تعمیر و یاتعویض می گردند. در این مقاله دلایل تخریب پر ه های ثابت ردیف اول بازسازی شده و همچنین دلایل تخریب سایر پره های متحرک و ثابت در یک واحد گازی ۸۵ مگاواتی داخل کشور مورد بررسی قرار گرفته است .پس از بررسی شرایط سرویس ، تاریخچه بهره بردای و بررسی های متالورژیکی -مکانیکی بر روی نمونه های پره اخذ شده ازنیروگاه، مشخص گردید که کارکرد طولانی مدت در دماهای بالای این قطعات و کنترل کیفی دقیق پره های ثابت ردیف اول در زمان بازرسی عدممعمول قطعات مسیر گاز داغ و همچ نین عیوب بازسازی، در تخریب این قطعات و خسارت وارده موثر بوده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.