مقاله بررسی سوختگی لاینرهای نیروگاه های گازی در محل تقاطع با کراس فایر تیوب


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی سوختگی لاینرهای نیروگاه های گازی در محل تقاطع با کراس فایر تیوب دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی سوختگی لاینرهای نیروگاه های گازی در محل تقاطع با کراس فایر تیوب  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی سوختگی لاینرهای نیروگاه های گازی در محل تقاطع با کراس فایر تیوب،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی سوختگی لاینرهای نیروگاه های گازی در محل تقاطع با کراس فایر تیوب :

تعداد صفحات:۱۲

چکیده:

در این مقاله دلایل سوختگی لاینر نیروگاه گازی قائن بااستفاده از شبیه سازی عددی مورد مطالعه قرار می گیرد. داده ها و عکسهای موجود نشان می دهند لاینرهای محفظه احتراق در نزدیکی محل تقاطع با کراس فایر تیوب (شعله پخش کن) دچار سوختگی می شوند. نتایج نشان می دهد در ابتدای هر راه اندازی، بدلیل عبور شعله از لوله کراس فایر تیوب، دما بر روی بدنه لاینر در محل تقاطع با آن تا حدود ۱۰۳۰ درجه کلوین ( با صرفنظر از پدیده ذوب) افزایش پیدا کرده و باعث سوختگی بدنه لاینر می شود. همچنین نتایج شبیه سازی نشان می دهد که پس از روشن شدن مشعل های مجاور و عدم عبور شعله از لوله کراس فایر تیوب، به دلیل تقارن رژیم جریان، دما در محل مذکور تا حدود ۵۳۰ درجه کلوین کاهشپیدا می کند. راه اندازی های پیاپی نیروگاه می تواند باعث تکرار این پدیده شده که به مرور زمان باعث وارد آمدن آسیب جدی در محل ماکزیمم دما می شود. بعد از پیش بینی محل سوختگی با استفاده از شبیه سازی و اطمینان از تطابق نتایج با مشاهدات تجربی، اثر تغییر تعداد سوراخهای سطح لاینر در محل سوختگی مورد بررسی قرار گرفته است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.