پاورپوینت بررسی عوامل موفقیت بنگاه‌های کارگزاری واسطه‌ در پیاده‌سازی نوآوری باز(مطالعه موردی شرکتهای نانوفناوری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

  پاورپوینت بررسی عوامل موفقیت بنگاه‌های کارگزاری واسطه‌ در پیاده‌سازی نوآوری باز(مطالعه موردی شرکتهای نانوفناوری دارای ۴۴ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت پاورپوینت بررسی عوامل موفقیت بنگاه‌های کارگزاری واسطه‌ در پیاده‌سازی نوآوری باز(مطالعه موردی شرکتهای نانوفناوری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.


لطفا به نکات زیر در هنگام خرید

دانلود پاورپوینت بررسی عوامل موفقیت بنگاه‌های کارگزاری واسطه‌ در پیاده‌سازی نوآوری باز(مطالعه موردی شرکتهای نانوفناوری

توجه فرمایید.

۱-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه 

دانلود پاورپوینت بررسی عوامل موفقیت بنگاه‌های کارگزاری واسطه‌ در پیاده‌سازی نوآوری باز(مطالعه موردی شرکتهای نانوفناوری

قرار داده شده است

۲-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید

۳-پس از پرداخت هزینه ، حداکثر طی ۱۲ ساعت پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد

۴-در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

۵-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است


بخشی از متن پاورپوینت بررسی عوامل موفقیت بنگاه‌های کارگزاری واسطه‌ در پیاده‌سازی نوآوری باز(مطالعه موردی شرکتهای نانوفناوری :

اسلاید ۱ :

بررسی عوامل موفقیت  بنگاه‌های کارگزاری واسطه‌ 
در پیاده‌سازی نوآوری باز(مطالعه موردی شرکتهای نانوفناوری)

اسلاید ۲ :

این مطالعه در پی بررسی عوامل موفقیت بنگاه‌های کارگزاری واسطه‌ای نوآوری باز در بخش کسب و کار شرکتهای نانوفناوری کشور است.

مأموریت اصلی این بنگاه‌ها در توسعه رویکرد نوآوری باز، واسطه‌گری، ارائه خدمات تخصصی، تأمین مالی، مدیریت پروژه، مدیریت دارائیهای فکری، خدمات جستجو و رصد فناوری، بازاریابی و تجاری‌سازی در محیط کسب و کار شرکتهای نانو است.

نتایج این تحقیق نشان می‌دهد عوامل تأثیرگذار بر موفقیت بنگاه‌های کارگزاری واسطه‌ای شامل دو طیف عوامل درونی و عوامل محیطی است.

اسلاید ۳ :

فناوری نانو در کشور بعنوان یک حوزه نوین و در حال رشد، حوزه مناسبی برای فعال شدن شرکتهای توانمند ایرانی و تولید محصولات نانوفناوری محسوب می‌شود.

تاکنون اقدامات زیادی در زمینه ترویج نانوفناوری، بازاریابی، فرهنگ‌سازی، ارائه تسهیلات به شرکتهای نانو، دعوت از صنایع مختلف برای بکارگیری محصولات و فناوریهای نانوئی و اقداماتی از این دست صورت گرفته است.

مسأله اساسی دشواریهایی است که شرکتهای نانوفناوری در ارتباط با تجاری‌سازی محصولات و خدمات خود با آن روبرو هستند، مسأله‌ای که شقوقی مختلفی در آن مطرح است.

عدم شکل‌گیری همکاریهای پایدار و قراردادهای همکاری مشترک با صنعت، فقدان قوانین مناسب و محکم مالکیت فکری، نارسائی در مدل کسب و کار شرکتهای نانو، محدودیت بازاریابی و سایر مسائل را باید نام برد.

اسلاید ۴ :

هدف اصلی :

 بررسی عوامل مؤثر برموفقیت بنگاه‌های واسطه کارگزاری در استقرار نوآوری باز

اهداف فرعی :

تعیین  اولویت هریک از عوامل موفقیت بنگاه‌های کارگزاری واسطه‌ای نوآوری باز

تعیین اهمیت نسبی نقشهای بنگاه‌های کارگزاری واسطه نوآوری باز در کسب وکار نانو

سؤال اصلی :

عوامل موفقیت بنگاه‌های کارگزاری در پیاده‌سازی نوآوری باز در مدل کسب و کار شرکتهای نانوفناوری کدام است؟

سؤالات فرعی :

میزان تأثیر هریک از عوامل بر موفقیت بنگاه‌های کارگزاری چقدر است؟

اسلاید ۵ :

تعریف نوآوری باز توسط هنری چسبرا(UC Berkley) 2002 :

بنگاه‌ها(و بطور عمومی کشورها، انسانها یا تیمهای کاری) می‌بایست استفاده بیشتری از ایده‌های خارجی و بیرون سازمان خود و تکنولوژیهای موجود در فضای کسب و کارشان داشته باشند، در حالیکه اجازه می‌دهند دیگران نیز از ایده‌های بلااستفاده آنها بهره‌مند شوند(صدور ایده به محیط سازمان).
این فرآیند لاجرم نیازمند بازگشائی مدل کسب و کار بنگاه‌ها برای جریان یافتن ایده و دانش از داخل بنگاه به خارج و محیط و جذب و ورود دانش و ایده از محیط به درون بنگاه بصورت بالعکس می‌گردد.

اسلاید ۶ :

تعاریف ارائه شده در خصوص بنگاه‌های کارگزاری واسطه‌ای نوآوری باز :

هاولز(۲۰۰۶): واسطه‌‌های نوآوری باز با تسهیل شرایط و تقلیل هزینه‌ها و مدیریت صحیح سرمایه‌گذاری مورد نیاز در بخشهای بحرانی و کلیدی راه را برای رویکرد نوآوری باز هموار می‌سازند.

اینکاین و سوروسا(۲۰۱۰): کارگزاریهای واسطه‌ای پلی برای ورود و صدور ایده‌ها و دانش از خارج به داخل و بالعکس بوده و جذب دانش، راهکارهای فنی و ایده‌های پر سود را به صورت حداکثری تضمین می‌نمایند.

اوانس و شمالنزی(۲۰۰۷): نقش کلیدی و بسیار مؤثر واسطه‌های نوآوری باز در کمینه نمودن هزینه‌های کسب ایده و بازاریابی، جلب شریک و همکار برای مشتری، اجتناب از کارموازی و دوباره‌کاری در تحقیق و توسعه و خلق ارزش افزوده در قبال عرضه ثبت اختراعات غیر قابل استفاده در وضعیت فعلی یک بنگاه است

اسلاید ۷ :

.۱شبکه‌سازی و واسطه‌گری در زمینه توسعه همکاریهای فناوری

.۲ایجاد پرتال نوآوری باز بمنظور تبادل دانش‌فنی و پتنت

.۳ترویج و اشاعه کاربردها و راهکارهای انتقال فناوری

.۴ارائه خدمات جستجو و پایش جهانی

.۵جذب منابع مالی و سرمایه‌گذاری خطرپذیر

.۶خدمات بازاریابی و تجاری‌سازی

.۷مدیریت پروژه‌ و راهبری تیمهای کسب وکار

.۸مدیریت مالکیت فکری، ثبت و ارزشگذاری پتنت‌های

.۹تأمین و تهیه تجهیزات، منابع و نیروی انسانی پروژه‌های

اسلاید ۸ :

تعداد شرکتهای عضو:

* تا ابتدای سال ۱۳۹۱ تعداد ۸۶شرکت و مؤسسه به عضویت شبکه شرکتهای نانوفناوری کشور درآمده‌اند.

مأموریت:

شبکه شرکتهای نانوفناوری با هدف توسعه همکاریهای شرکتهای نانوفناوری با صنعت و دانشگاه، حمایت از تجاری‌سازی دستاوردهای پژوهشی و اختراعات، کمک به صادرات محصولات و خدمات دانش‌بنیان، تأمین مالی پروژه‌های انتقال نانوفناوری، تقویت توان رقابتی شرکتهای ایرانی در بازارهای جهانی، شکل‌گیری شبکه‌های همکاری نانوفناوری منطقه‌ای، ترویج و بسترسازی بکارگیری نانوفناوری در صنایع و بخشهای مختلف کشور تشکیل شده است.

اقدامات کلیدی:

برگزاری نمایشگاه‌های سالانه و فصلی، جشنواره نانو، فروم‌های تخصصی و حمایتهای تشویقی

ارائه تسهیلات و منابع مالی، تجهیز آزمایشگاه‌های تخصصی نانومتری، حمایت از ثبت پتنت

تشکیل بانک محصولات و خدمات شرکتهای عضو، تشکیل فن‌بازار محصولات نانوفناوری کشور

اسلاید ۹ :

روائی تحقیق :

 روایی ابزار گردآوری اطلاعات در این تحقیق با روش اعتبار محتوا تعیین شده است.. پس از طراحی اولیه پرسشنامه، جهت افزایش روایی از نظرات شش تن از خبرگان مدیران شرکتهای نانوفناوری بهره گرفته شده است. با توجه به این اقدامات می‌توان گفت که پرسشنامه از روایی محتوای قابل قبولی برخوردار است.

پایائی تحقیق :

 پایایی یا قابلیت اعتماد یکی از ویژگیهای فنی ابزار اندازه‌گیری می‌باشد . مقصود از پایایی یک وسیله سنجش آن است که اگر خصیصه موردنظر دوباره با همان وسیله (یا وسیله مشابه و قابل مقایسه با آن) و تحت شرایط مشابهی اندازه‌گیری شود، نتایج حاصل از آن مشابه، دقیق و قابل اعتماد باشد . برای تعیین و محاسبه ضریب پایایی شیوه‌های مختلفی به کار برده می شود که معروف‌ترین آنها، روش آلفای کرونباخ است و در این تحقیق مورد استفاده قرار گرفته است.

اسلاید ۱۰ :

جامعه آماری:

جامعه آماری این تحقیق شامل خبرگان و سیاست‌گذاران، مدیران و مشاورین ارشد شرکتهای نانوفناوری کشور بوده است که بصورت هدفمند و غیر احتمالی برای مشارکت در این تحقیق دعوت شده‌اند.

روش نمونه‌گیری و حجم(اندازه) نمونه:

 روش نمونه‌گیری در این تحقیق غیراحتمالی هدفمند است.
از آنجا که اندازه کل جامعه آماری این مطالعه با توجه به تعداد شرکتهای نانوئی ۸۶ مورد بوده است، اندازه نمونه قابل قبول طبق جدول مورگان ۶۵ است. از سوی دیگر برآورد حجم نمونه از طریق روش کاکران در این مطالعه ۶۰ مورد خواهد بود که با توجه به تفاوت حجم نمونه در روشهای مورگان و کاکران، روش مورگان ملاک قرار گرفته و اندازه نمونه ۷۰ مورد است. 

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.