پاورپوینت توانمند سازی نیروی انسانی اهرم ارزش افزا در کیفیت محصولات


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

  پاورپوینت توانمند سازی نیروی انسانی اهرم ارزش افزا در کیفیت محصولات دارای ۳۲ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت پاورپوینت توانمند سازی نیروی انسانی اهرم ارزش افزا در کیفیت محصولات  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.


لطفا به نکات زیر در هنگام خرید

دانلود پاورپوینت توانمند سازی نیروی انسانی اهرم ارزش افزا در کیفیت محصولات

توجه فرمایید.

۱-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه 

دانلود پاورپوینت توانمند سازی نیروی انسانی اهرم ارزش افزا در کیفیت محصولات

قرار داده شده است

۲-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید

۳-پس از پرداخت هزینه ، حداکثر طی ۱۲ ساعت پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد

۴-در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

۵-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است


بخشی از متن پاورپوینت توانمند سازی نیروی انسانی اهرم ارزش افزا در کیفیت محصولات :

اسلاید ۱ :

امروزه دنیا شاهد تغییرات سریع علوم،تکنولوژی و تنوع محصولات جدیدمی باشد. سازمانهای پیشرو در کلاس جهانی جهت حضور فعال و موفق با اتکا به مدیریت نوین در امر کیفیت سعی در تولید  محصولات و خدماتی دارند که بتوانند  در بازار جهانی، گوی سبقت را به خود اختصاص دهند. به عبارت دیگر حضور موفق در عرصه ملی و بین المللی مستلزم ارائه محصولات و خدمات  با کیفیت است.

اسلاید ۲ :

مدیران خلاق سازمانهای پیشرو  همواره سعی  می نمایند تا با دستیابی به  قابلیت پیش بینی در فعالیت های داخلی با افزایش توانمندیهای نیروهای انسانی خود و قوی سازی فرآیندها ، توانایی در برآوردن نیازمندیهای مشتری  را در سازمان گسترش داده و با بالا بردن دانش و هدایت نیروهای انسانی خود  به توسعه رضایت مشتریان بپردازند. در این مقاله سعی شده است  تا با مشخص نمودن اهمیت  توانمند سازی نیروی انسانی در سازمانهاتاثیرآن در دستیابی به  محصولات با کیفیت بررسی شود.

کلمات کلیدی : سازمانهای پیشرو ،  سرمایه های انسانی ، کیفیت ، مدیریت کیفیت

اسلاید ۳ :

در عصر رقابت  که سازمانها و بنگاههای اقتصادی بدنبال تولید ناب  و توسعه  تجارت می باشند، سیاست سازی ،  تصمیم سازی ، سرمایه سازی و خلق ارزش  جهانی از اهداف راهبردی  سازمانهای پیشرو می باشد. درنتیجه این سازمانها بیشتر از دیگر سازمانها به توسعه سازمانی  با یک نگرش سیستمی  می پردازند. در این عرصه نقش سرمایه های انسانی در سازمانها به عنوان بزرگترین خالق داراییهای نامشهود در موفقیت سازمانها به صورت مستمر بسیار حائز اهمیت    می باشد.

اسلاید ۴ :

لذامطالعه و بررسی سرمایه های انسانی در برنامه ها  و تحولات مربوط به کیفیت برای موفقیت، غیر قابل اجتناب و بسیار کارا هستند و از این طریق است که می‌توان نقطه نظرات تجربی مهمی در کشف و پرورش توانایی‌های خلاق افراد سازمان در دستیابی به محصولات و خدمات با کیفیت  بدست آورد.

اسلاید ۵ :

کیفیت در جهان  به عنوان مهمترین عامل  استراتژیکی موفقیت در بازارهای جهانی مطرح   می باشد.کیفیت ، در سه جنبه  فرآیند، محصول و خدمات ارتباط کاملا نزدیکی به یکدیگر دارند و هر کدام از دیگری تاثیر می پذیرند. بنابراین ممتاز بودن در یک مقوله برای کامل بودن کافی      نمی باشد.کیفیت  “عاملی است که بین نیاز مشتریان ، کارکنان و هدف های مالی سازمان توازن  به وجود می آورد “(۴)

اسلاید ۶ :

امروزه در جامعه بین المللی و سازمانهای تدوین کننده و گواهی دهنده  استاندار های کیفیت سعی شده است تا با تهیه و اجرای  استاندارد های مربوط به سیستم های مدیریت کیفیت (ایزو۹۰۰۰ ، ایزو ۹۰۰۱ ، ایزو ۹۰۰۴) ، استاندارد های زیست محیطی سری ایزو ۱۴۰۰۰ ، استاندارد های راهنما برای  ممیزی سیتمهای مدیریت کیفیت / زیست محیطی  (ایزو ۱۹۰۱۱)وسایر سیستم های مدیریتی پشتیبانی کننده بهداشت و ایمنی صنایع تولیدی،  اهداف کلیدی زیر را  در سازمان  محقق نمایند :

اسلاید ۷ :

۱-جلب رضایت مشتریان و برآورده کردن انتظارات روز افزون مشتریان.

۲- دریافت گواهی نامه بعنوان ابزار بازاریابی بهتر.

۳- دستیابی به منافع بیشتر نسبت به رقبای اقتصادی .

۴- بهبود مداوم کیفیت.

۵- توسعه تجارت جهانی.

۶-کاهش ضایعات.

۷-انجام به موقع تعهدات .

۸- افزایش انگیزه های کاری.

اسلاید ۸ :

سازمانهای پیشرو سازمانهایی هستند  که همواره با توانمندساز نمودن نیروهای انسانی ، شایستگی های حال و آینده کارکنان خود را جهت به اجرا درآوردن خط مشی ها ، استراتژی ها ، اهداف و برنامه های بلند مدت شناسایی و درک نموده و جهت دستیابی به موفقیت ، به توسعه همکاری ها می پردازد. این سازمان ها همواره در حال یادگیری از فعالیت و عملکرد خود و دیگران هستند. فرآیندها به گونه ای موثر جاری سازی و مدیریت شده و بهبود می یابند.

اسلاید ۹ :

سازمانهای پیشرو همواره  سعی می نمایند با رهبری دور اندیش و الهام بخش همراه با ثبات در مقاصد , جهت گیری های روشنی را برای سازمان خود تعیین وارائه نمایند. آنها با رعایت الزامات و استانداردها  با یک مدیریت آینده ساز،  بدنبال کسب رضایت مشتریان با ارائه  محصولات و خدماتی باکیفیت مطلوب ، حداقل  زمان و هزینه می باشند.

اسلاید ۱۰ :

در طول حیات، مدیریت بر انسان  به عنوان عامل حیاتی و ممتاز، برای بقا (رقابت) و برتری جامعه بشری بوده است. مدیریت منابع انسانی در دهه ۱۹۸۰ ظهور نموده و توسط طرفداران آن به عنوان سرفصل جدیدی در مدیریت نیروی انسانی تکامل یافته است. توسعه اقتصادی در عصر جدید  تغییر روندهای ملی و فرا ملی در شاخصهای اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، افزایش نیروی ناهمگون کارو تغییرات شگرف در ماهیت نیروی کار موجب شده است تا صاحب نظران مدیریت منابع انسانی را با چالش های جدید مواجه نماید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.