پاورپوینت مدلی برای مدیریت روابط عمومی حرفه ای
توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت مدلی برای مدیریت روابط عمومی حرفه ای دارای ۲۱ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت پاورپوینت مدلی برای مدیریت روابط عمومی حرفه ای کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
لطفا به نکات زیر در هنگام خرید
دانلود پاورپوینت مدلی برای مدیریت روابط عمومی حرفه ای
توجه فرمایید.
۱-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه
دانلود پاورپوینت مدلی برای مدیریت روابط عمومی حرفه ای
قرار داده شده است
۲-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
۳-پس از پرداخت هزینه ، حداکثر طی ۱۲ ساعت پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد
۴-در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
۵-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است
بخشی از متن پاورپوینت مدلی برای مدیریت روابط عمومی حرفه ای :
اسلاید ۱ :
nمرحله نیازسنجی، مرحله شناسایی و گردآوری اطلاعات است که از آن بعنوان اطلاع یابی یاد می شود. در این مرحله روابط عمومی بایستی به تهیه و تولید اطلاعات (اطلاع یابی) بپردازد. یعنی بایستی در جهت تهیه و تولید اطلاعات کوشش و جدیت کند.
اسلاید ۲ :
روابط عمومی اطلاع مدار بر سه مرحله استوار است:
nاطلاع یابی
nاطلاع شناسی
nاطلاع رسانی
اسلاید ۳ :
nسه وظیفه پیشین مهمترین وظیفه روابط عمومی یعنی ارتباطات را پشتیبانی می کنند به این معنا که هدف اصلی از تحقیقات ، انتشارات و تبلیغات در روابط عمومی ایجاد و حفظ و تداوم ارتباطات سازمانی است. این وظایف در قالب مجموعه ای از فعالیتهای ارتباطی (انسانی و رسانه ای) انجام می پذیرد:
n
nارتباطات انسانیHuman Communications
nارتباطات رسانه ای Media Communications
اسلاید ۴ :
nگفتگوهای رو در رو
nجلسات پرسش و پاسخ
nمذاکرات رو در رو
nمصاحبه های استخدامی و اداری
nبرگزاری اردوهای تفریحی
nبرگزاری جشن ها
nبرگزاری نمایشگاهها
nبرگزاری سمینارهای علمی
nو ;
اسلاید ۵ :
nانتشار آگهی تبلیغاتی
nانتشار خبر
nمصاحبه اختصاصی
nکنفرانس خبری
nانتشار گزارش عملکرد
nانتشار مقاله
nو ;
اسلاید ۶ :
nاین مرحله از چرخه کیفیت همواره به سه علت اساسی یعنی :
nهزینه هنگفت اثربخشی
nنادر بودن متخصص اثربخشی
nو فقدان دقت کافی پروژه های اثربخشی کمتر مورد توجه قرار گرفته است.
اسلاید ۷ :
nدر اثربخشی تلاش است تا :
nشدت (تاثیر گذاری عمقی یا سطحی)
nسرعت (دریافت زود، بموقع یا دیرهنگام ارسال و دریافت پیام)
nجهت ( دریافت مثبت ، منفی یا خاکستری پیام)
nو قدرت (تغییر دانش، نگرش یا مهارت) تاثیرات ارتباطی سنجیده شود.
اسلاید ۸ :
nدر این مرحله میخواهیم ببینیم یک روابط عمومی چقدر از نظر کیفی اثربخش بوده است (اثربخشی روابط عمومی).
nو میخواهیم بدانیم فعالیتهای یک روابط عمومی چقدر اثربخش بوده است و چه آثاری داشته است (اثربخشی فعالیتهای روابط عمومی).
nو آیا میلیاردها تومان هزینه پیامهای ارتباطی و تبلیغاتی و مراسم و ; آیا آثار مثبت داشته است یا منفی؟
اسلاید ۹ :
n
nچرخه کیفیت معیاری مطلوب برای مدیریت هر فعالیتی است.
nکیفیت انتها ندارد لذا چرخه کیفیت همواره تکرار می شود.
nبرای مدیریت و همچنین بهبود مستمرفعالیتهای روابط عمومی چرخه کیفیت مدلی مطلوب است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.