پاورپوینت مدلی برای مدیریت روابط عمومی حرفه ای


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

  پاورپوینت مدلی برای مدیریت روابط عمومی حرفه ای دارای ۲۱ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت پاورپوینت مدلی برای مدیریت روابط عمومی حرفه ای  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.


لطفا به نکات زیر در هنگام خرید

دانلود پاورپوینت مدلی برای مدیریت روابط عمومی حرفه ای

توجه فرمایید.

۱-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه 

دانلود پاورپوینت مدلی برای مدیریت روابط عمومی حرفه ای

قرار داده شده است

۲-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید

۳-پس از پرداخت هزینه ، حداکثر طی ۱۲ ساعت پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد

۴-در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

۵-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است


بخشی از متن پاورپوینت مدلی برای مدیریت روابط عمومی حرفه ای :

اسلاید ۱ :

nمرحله نیازسنجی، مرحله شناسایی و گردآوری اطلاعات است که از آن بعنوان اطلاع یابی یاد می شود. در این مرحله روابط عمومی بایستی به تهیه و تولید اطلاعات (اطلاع یابی) بپردازد. یعنی بایستی در جهت تهیه و تولید اطلاعات کوشش و جدیت کند.

اسلاید ۲ :

روابط عمومی اطلاع مدار بر سه مرحله استوار است:

nاطلاع یابی

nاطلاع شناسی

nاطلاع رسانی

اسلاید ۳ :

nسه وظیفه پیشین مهمترین وظیفه روابط عمومی یعنی ارتباطات را پشتیبانی می کنند به این معنا که هدف اصلی از تحقیقات ، انتشارات و تبلیغات در روابط عمومی ایجاد و حفظ و تداوم ارتباطات سازمانی است. این وظایف در قالب مجموعه ای از فعالیتهای ارتباطی (انسانی و رسانه ای) انجام می پذیرد:

n

nارتباطات انسانیHuman Communications 

nارتباطات رسانه ای Media Communications

اسلاید ۴ :

nگفتگوهای رو در رو

nجلسات پرسش و پاسخ

nمذاکرات رو در رو

nمصاحبه های استخدامی و اداری

nبرگزاری اردوهای تفریحی

nبرگزاری جشن ها

nبرگزاری نمایشگاهها

nبرگزاری سمینارهای علمی

nو ;

اسلاید ۵ :

nانتشار آگهی تبلیغاتی

nانتشار خبر

nمصاحبه اختصاصی

nکنفرانس خبری

nانتشار گزارش عملکرد

nانتشار مقاله

nو ;

اسلاید ۶ :

nاین مرحله از چرخه کیفیت همواره به سه علت اساسی یعنی :

nهزینه هنگفت اثربخشی

nنادر بودن متخصص اثربخشی

nو فقدان دقت کافی پروژه های اثربخشی کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

اسلاید ۷ :

nدر اثربخشی تلاش است تا :

nشدت (تاثیر گذاری عمقی یا سطحی)

nسرعت (دریافت زود، بموقع یا دیرهنگام ارسال و دریافت پیام)

nجهت ( دریافت مثبت ، منفی یا خاکستری پیام)

nو قدرت (تغییر دانش، نگرش یا مهارت) تاثیرات ارتباطی سنجیده شود.

اسلاید ۸ :

nدر این مرحله می‌خواهیم ببینیم یک روابط عمومی چقدر از نظر کیفی اثربخش بوده است (اثربخشی روابط عمومی).

nو می‌خواهیم بدانیم فعالیتهای یک روابط عمومی چقدر اثربخش بوده است و چه آثاری داشته است (اثربخشی فعالیتهای روابط عمومی).

nو آیا میلیاردها تومان هزینه پیامهای ارتباطی و تبلیغاتی و مراسم و ; آیا آثار مثبت داشته است یا منفی؟

اسلاید ۹ :

n

nچرخه کیفیت معیاری مطلوب برای مدیریت هر فعالیتی است.

nکیفیت انتها ندارد لذا چرخه کیفیت همواره تکرار می شود.

nبرای مدیریت و همچنین بهبود مستمرفعالیتهای  روابط عمومی چرخه کیفیت مدلی مطلوب است.

 

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.