پاورپوینت روان شناسی یادگیری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

  پاورپوینت روان شناسی یادگیری دارای ۳۴۱ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت پاورپوینت روان شناسی یادگیری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.


لطفا به نکات زیر در هنگام خرید

دانلود پاورپوینت روان شناسی یادگیری

توجه فرمایید.

۱-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه 

دانلود پاورپوینت روان شناسی یادگیری

قرار داده شده است

۲-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید

۳-پس از پرداخت هزینه ، حداکثر طی ۱۲ ساعت پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد

۴-در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

۵-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است


بخشی از متن پاورپوینت روان شناسی یادگیری :

اسلاید ۱ :

تعریف یادگیری

         پژوهشگران مهمترین تعریف یادگیری را تغییری نسبی می دانند که بر اثر تجربه و آموزش در رفتار موجود زنده پدید می آید.

        گروه دیگر از روان شناسان معتقدند که یادگیری تعییری نسبتا دائمی در توانایی، گرایش یا استعداد پاسخ دادن است.

اسلاید ۲ :

تعریف یادگیری

به اعتقاد bugelski  یادگیری عبارت از ایجاد مدارهای عصبی نسبتا ثابت در سلسه اعصاب است که فعالیت آنها موجب برانگیختگی و دگرگونیهای رفتاری می شود.

اسلاید ۳ :

فصل اول: عوامل مؤثر در یادگیری

ماهیت یادگیرى‏

یادگیرى به طور کلى فعالیتى دگرگون‏ساز است که افراد را براى مقابله با رویدادها و سازش با محیط آماده مى‏سازد و در موقعیتهاى مختلف و در اکثر سطوح زندگى حیوانى، از بازتابهاى شرطى جانوران پست تا فرایندهاى پیچیده شناختى افراد آدمى رخ مى‏دهد.

اسلاید ۴ :

فصل اول: عوامل مؤثر در یادگیری

ماهیت یادگیرى

یادگیرى در واقع هم یک رشته فرایند است و هم فرآورده تجربه‏ها. بعضى از فرایندهایى که در داد وستد میان موجود آدمى و محیط انجام مى‏گیرد عبارت‏اند از احساس و ادراک، یادآورى، نمادسازى، اندیشه مجرد و سرانجام رفتار.

اسلاید ۵ :

فصل اول: عوامل مؤثر در یادگیری

 شرایط مهم یادگیرى

تا یادگیرنده شخصاً آمادگى لازم را نداشته باشد نمى‏تواند چیزى بیاموزد. در واقع شرایط لازم یا آمادگى شاگرد براى یادگیرى یکى از بنیادیترین پایه‏هاى یک آموزش و پرورش پویا و پیشرو است.

اسلاید ۶ :

فصل اول: عوامل مؤثر در یادگیری

 شرایط مهم یادگیرى

زیرا اکثر روان‏شناسان آمادگى را کیفیتى مى‏دانند که لازمه آن رشد مطلوب بدنى و روانى یادگیرنده است. این شرایط به ترتیب اهمیت بدین قرارند:  هدف، علاقه بیشتر و کوشش بیشتر

اسلاید ۷ :

  1. هدف

           انگیزه فرد در مورد هدف ممکن است به پنج صورت جلوه کند:

  1. هدف آن‏قدر دشوار باشد که امید هیچ‏گونه موفقیتى نباشد.
  2. هدف آن چنان ساده و ناچیز تصور شود که رغبت به کار و کوشش را ایجاد نکند.

 

اسلاید ۸ :

۳تعیین هدفهاى ناممکن یا دیررس تا بدین وسیله فرد خود را مهم و پیشرو نشان دهد.

  1. گزینش هدفهاى کم اهمیت و زودرس به منظور پرهیز از هرگونه ناکامى.
  2. تأثیر پدر و مادر یا معلم و دیگر افراد صاحب قدرت در تعیین هدف و مسیر زندگى فرد.

اسلاید ۹ :

  1. رشد طبیعی

            منظور از رشد طبیعى یا رسش یک رشته دگرگونیهاى رشد بدنى و روانى است که براثر وراثت و مرور زمان پدید مى‏آید و یادگیرى در آن دخالتى ندارد.  

  • نخستین نوع یادگیرى را که نوزاد موجود زنده مى‏تواند بیاموزد دنباله‏روى یا نقش‏پذیرى است که نوعى رفتار فطرى به شمار مى‏آید.

اسلاید ۱۰ :

 فرق رشد طبیعى با یادگیرى در این است که رشد طبیعى محصول نمو و دگرگونیهاى ساختار بدنى است. در صورتى که یادگیرى فرایند و رفتارى است که بر اثر آموزش و تمرین به دست مى‏آید.

رشد طبیعى با گذشت زمان سرو کار دارد و تمرینى که پیش از زمان مقتضى انجام شود، نه تنها وقت‏گیر و بى‏تأثیر، بلکه ممکن است زیان‏آور نیز باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.