مقاله تعیین تعداد و توان نامی محرکهای اولیه در سیستم های تولید همزمان حرارت و قدرت


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تعیین تعداد و توان نامی محرکهای اولیه در سیستم های تولید همزمان حرارت و قدرت دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تعیین تعداد و توان نامی محرکهای اولیه در سیستم های تولید همزمان حرارت و قدرت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تعیین تعداد و توان نامی محرکهای اولیه در سیستم های تولید همزمان حرارت و قدرت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تعیین تعداد و توان نامی محرکهای اولیه در سیستم های تولید همزمان حرارت و قدرت :

تعداد صفحات:۱۷

چکیده:

سیستمهای تولید همزمـان قـدرت و حـرارت (CHP) ، دارای مزایــای عمــده اقتصــادی و زیســت محیطــی هســتند . عمومــاً انتخاب این سیستم ها به کمک منحنی وابسته به زمان بارهـای الکتریکی و حرارتی مورد نیاز در طول سال، صورت م ی گیرد . در انتخاب سیسـتم CHP ، موضـوع کـارکرد ایـن سیسـتم در خارج از نقطه طراحی، باید مورد مطالعه و بررسی قرار گیـرد . در این تحقیق، روشی برای انتخاب تعداد محرکها، تعیین توان نامی، و استراتژی عملکرد آنها با توجه به بارهای الکتریکـی و حرارتی، ارائه شده است . سه نوع م حرک اولیه ای کـه در ایـن تحقیق مورد بررسی قرار گرفته اند، توربین گاز، موتور دیزل و موتور گازسوز هستند . شرایط محیطـی، منحنـی هـای بارهـای الکتریکی و حرارتی، نوع، قیمت سوخت و ارزش حرارتی آن و قیمت خرید و فـروش الکتریسـیته بـر روی نتــایج تأثیــر گذارند . لازم به ذکـر اس ت که انتــخاب تعـداد و تـوان نـامی محرکهــا و اســتراتژی عملکــرد آنهــا در دو حالــت کــارکرد اقتصادی و کارکرد برای تولید الکتریسیته مـورد نیـاز بررسـی شده است . در حالت کارکرد اقتصادی سیستم قادر به فـروش الکتریسیته اضافی به شبکه می باشد اما در حالت کارکرد بـرای تولید الکتریسیته مورد نیاز، سیستم قادر به فـروش الکتریسـیته به شبکه نیست و محرک بایـد تنهـا الکتریسـیته مـورد نیـاز را تأمین کند . در هر دو حالت کارکرد، در صورت نیاز به استفاده از بویلر، توان حرارتی آن تعیین شده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.