مقاله تحقیق و توسعه: اخلاق جهانی شدن یا جهانی شدن اخلاقی؟!


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تحقیق و توسعه: اخلاق جهانی شدن یا جهانی شدن اخلاقی؟! دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تحقیق و توسعه: اخلاق جهانی شدن یا جهانی شدن اخلاقی؟!  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحقیق و توسعه: اخلاق جهانی شدن یا جهانی شدن اخلاقی؟!،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تحقیق و توسعه: اخلاق جهانی شدن یا جهانی شدن اخلاقی؟! :

تعداد صفحات:۲۰

چکیده:

به هرصورت مقایسه تاریخ با نظریه موج های تافلر بیانگر این می باشد که به طور کلی در هر موج دست کم یک بار ، نظریه جهانی شدن به طرز گسترده ای ارایه شده است و تلاشهایی در جهت به کار انداختن آن صورت گرفته است. در جهان نوین برای بررسی جهانی شدن و تجارت جهانی می توان سه سطح کلی در نظر گرفت. در بررسی دو سطح جهانی و بین المللی در رابطه با نقش اخلاق در جهانی شدن و یا به عبارت دیگر جهانی شدن اخلاقی، به بررسی گفته ها و نظریه های برخی از صاحبنظران معارض از جمله ژوزف استیگلیتزو فیونا رابینسونکه به طور عمده بر پایه نظریه راولعنوان شده اند، پرداخته می شود و با استفاده از این نظرات بر اهمیت رعایت اخلاق جهانی شدن در سطح سازمانی تاکید می گردد.به منظور بررسی سطح سازمانی، با بهره گیری از نظرات برخی از صاحبنظران مسایل اخلاقی سازمانی مانند جیم بناچهو مقایسه این نظرات با فرمول کامیابی جهانی ارایه شده توسط مایکل مارکواردو نگرش های اصلی بازاریابی به ضرورت تقویت و گسترش تحقیق و توسعهبرای رقابت جهانی سازمان هاو همچنین ضرورت در نظرگرفتن مبانی اخلاقی برای سرآمد شدن سازمان ها پرداخته می شود و بر این نکته تاکید می گرددکه تحقیق و توسعه در چارچوب نگرش بازاریابی اجتماعی به عنوان نگرش کاربردی مفهوم اقتصاد جهانی پایدار، پیش نیاز اخلاقی جهانی شدن می باشد و از طرف دیگر منجر به جهانی شدن اخلاقی می گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.