مقاله مدیریت بر اطلاعات مشتری در مدیریت زنجیره تأمین با استفاده از رویکرد داده کاوی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مدیریت بر اطلاعات مشتری در مدیریت زنجیره تأمین با استفاده از رویکرد داده کاوی دارای ۱۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مدیریت بر اطلاعات مشتری در مدیریت زنجیره تأمین با استفاده از رویکرد داده کاوی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدیریت بر اطلاعات مشتری در مدیریت زنجیره تأمین با استفاده از رویکرد داده کاوی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مدیریت بر اطلاعات مشتری در مدیریت زنجیره تأمین با استفاده از رویکرد داده کاوی :

تعداد صفحات:۱۱

چکیده:

به علت افزایش و ارتقاء تکنولوژی و سیستم های اطلاعاتی، شرکتها و سازمانهای بازرگانی و صنعتی امروزه به طور گسترده ایی قابلیت جمع آوریحجم زیادی از داده های مشتریان ( خریدار و فروشنده ) در یک پایگاه داده بزرگ را دارا هستند . با این وجود بینش مفید برای شناسایی و تشخیص الگوی های خرید و فروش مشتریان دراین انبار داده ها، مخفی و بلااستفاده باقی مانده است .
در چند سال اخیر تحقیقات و مطالعات فراوانی صورت گرفته است که با تاکید براهمیت مدیریت ارتباط با مشتری یک فضای کاربردی گسترده و مفید برای استفاده از روشها و ابزار داده کاوی در سیستم های پشتیبان تصمیم گیری ایجاد کرده است . در این مقاله سعی بر آن است تا با ارائه چارچوبی ساده و جامع مقوله مدیریت دانش مشتری با توجه به مدیریت زنجیره تأمین و با استفاده
از روشهای داده کاوی مورد بررسی قرار گیرد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.