مقاله بررسی اثر عوامل مختلف بر میزان نیروهای بوجود آمده ناشی از زلزله در پوشش نهایی تونل – مطالعه موردی تونل هرندی (آزاد راه خرم آباد- پل زال)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی اثر عوامل مختلف بر میزان نیروهای بوجود آمده ناشی از زلزله در پوشش نهایی تونل – مطالعه موردی تونل هرندی (آزاد راه خرم آباد- پل زال) دارای ۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی اثر عوامل مختلف بر میزان نیروهای بوجود آمده ناشی از زلزله در پوشش نهایی تونل – مطالعه موردی تونل هرندی (آزاد راه خرم آباد- پل زال) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اثر عوامل مختلف بر میزان نیروهای بوجود آمده ناشی از زلزله در پوشش نهایی تونل – مطالعه موردی تونل هرندی (آزاد راه خرم آباد- پل زال)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی اثر عوامل مختلف بر میزان نیروهای بوجود آمده ناشی از زلزله در پوشش نهایی تونل – مطالعه موردی تونل هرندی (آزاد راه خرم آباد- پل زال) :
تعداد صفحات:۷
چکیده:
هدف از انجام این تحقیق بررسی و مطالعه اثر عوامل مختلـف ماننـد نـوع سـنگ در بـر گیرنـده، سختی سیستم نگهداری، ابعاد تونل و بیشینه شتاب افقی بر میزان ماکزیمم نیروهای بوجود آمده در پوشش نهایی میباشد . این بررسی در تونلهای دوقلوی هرندی ( آزادراه خـرم آبـاد – پـل زال ) انجام شده است . تونلهای دوقلوی هرندی یکی از ۱۴ تونل دوقلوی مـسیر ۱۰۵ کیلـومتری آزادراه خرم آباد – پل زال میباشد . درازای تونل سمت چپ و راست به ترتیب ۶۰۴ و ۹۰۳ متر میباشد . این بررسی با استفاده از روش حل بسته انجام گرفته است که دو حالت تئوری در نظر گرفتن حرکـت میدان آزاد و تئوری در نظر گرفتن اندرکنش زمین – سازه مطالعه شده است . برای هر یـک از ایـن روشها دو حالت لغزش و بدون لغزش بین پوشش و زمین در نظر گرفته شده است . نتایج بدست آمده از این تحقیق با مطالعات آماری انجام شده در موارد واقعی زلزله، مقایسه شده است .
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.