مقاله مدیریت دانش مشتری در مدیریت زنجیره تامین : یک رویکرد داده کاوی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مدیریت دانش مشتری در مدیریت زنجیره تامین : یک رویکرد داده کاوی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مدیریت دانش مشتری در مدیریت زنجیره تامین : یک رویکرد داده کاوی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدیریت دانش مشتری در مدیریت زنجیره تامین : یک رویکرد داده کاوی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مدیریت دانش مشتری در مدیریت زنجیره تامین : یک رویکرد داده کاوی :
تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
به علت افزایش و ارتقائ تکنولوژی و سیستم های اطلاعاتی،شرکتها و سازمانهای بازرگانی و صنعتی امروزه به طور گسترده ایی قابلیت جمع آوری حجم زیادی از داده های مشتریان(خریدار و فروشنده)در یک پایگاه داده بزرگ را دارا هستند. با این وجود بینش مفید برای شناسایی و تشخیص الگوی های خرید و فروش مشتریان دراین انبار داده ها مخفی و بلااستفاده باقی مانده است.در چند سال اخیر تحقیقات و مطالعات فراوانی صورت گرفته است که با تاکید براهمیت مدیریت ارتباط با مشتری، یک فضای کاربردی گسترده و مفید برای استفاده از روشها و ابزار داده کاوی در سیستم های پشتیبان تصمیم گیری ایجاد کرده است. در این مقاله سعی بر آن است تا با ارائه چهارچوبی ساده و جامع مقوله مدیریت دانش مشتری با توجه به مدیریت زنجیره نامین و با استفاده از روشهای داده کاوی مورد بررسی قرار گیرد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.