مقاله استفاده از یک جبران‌ساز فازی شتاب ثقل در قانون هدایت تناسبی به‌منظور شکل‌دهی بهینه مسیر میانی یک موشک زمین‌به‌هوا


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله استفاده از یک جبران‌ساز فازی شتاب ثقل در قانون هدایت تناسبی به‌منظور شکل‌دهی بهینه مسیر میانی یک موشک زمین‌به‌هوا دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله استفاده از یک جبران‌ساز فازی شتاب ثقل در قانون هدایت تناسبی به‌منظور شکل‌دهی بهینه مسیر میانی یک موشک زمین‌به‌هوا  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله استفاده از یک جبران‌ساز فازی شتاب ثقل در قانون هدایت تناسبی به‌منظور شکل‌دهی بهینه مسیر میانی یک موشک زمین‌به‌هوا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله استفاده از یک جبران‌ساز فازی شتاب ثقل در قانون هدایت تناسبی به‌منظور شکل‌دهی بهینه مسیر میانی یک موشک زمین‌به‌هوا :

تعداد صفحات:۱۰

چکیده:

در این مقاله یک روش جدید برای بهینه سازی مسیر میانی پرواز موشک های زمین به هوا پیشنهاد شده است . در این روش از ترکیب قانون هدایت تناسبی با یک جبران ساز شتاب ثقل، که به صورت فازی عمل می کند، به منظور شکل دهی بهینه مسیر موشک استفاده می شود. خروجی سیستم فازی به مقادیر لحظه ای متغیرهای حالت موشک و هدف بستگی دارد. طراحی ساختار سیستم فازی مذکور بر مبنای مدل سازی تجربیات انسانی به صورت فازی انجام می شود. به این منظور از یک سیستم فازی سلسله مراتبی (Hierarchical) استفاده شده است. برای تنظیم دقیق پارامترهای مدل فازی از الگوریتم سیستم پیوسته توده ای مورچه ها از نوع پرتو، که یکی از الگوریتم های توسعه یافته بر مبنای روش بهینه توده ای مورچه ها می باشد، استفاده شده است. استفاده از این الگوریتم امکان بیشینه کردن سرعت انتهایی موشک و کمینه کردن زمان پرواز را به طور همزمان فراهم می کند. عملکرد روش جدید با روش هدایت اهداف مجازی لغزنده (VST: Virtual Sliding Target) و هدایت تناسبی (PN: Proportional Navigation) مقایسه شده است. نتایج بدست امده نشان می دهد که با بهره گیری از روش جدید می توان عملکرد هدایت فازی میانی را به میزان چشمگیری بهبود بخشید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.