مقاله بررسی تجربی و تحلیل عددی بارگذاری سیکلی پایبند فنری Vossloh SKL14


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تجربی و تحلیل عددی بارگذاری سیکلی پایبند فنری Vossloh SKL14 دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تجربی و تحلیل عددی بارگذاری سیکلی پایبند فنری Vossloh SKL14  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تجربی و تحلیل عددی بارگذاری سیکلی پایبند فنری Vossloh SKL14،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تجربی و تحلیل عددی بارگذاری سیکلی پایبند فنری Vossloh SKL14 :

تعداد صفحات:۱۰

چکیده:

در سالهای اخیر راه آهن های جهان بار محوری و سرعتهای خود را افزایش داده اند که این امر موجب ازدیاد تنش ها در خط گردیده است. ریل و تراورس به تنهایی قادر به تامین ایمنی نیستند و برای برقراری اتصال مناسب در خط به پایبند نیازمند می باشد. در این تحقیق به معرفی ساختمان خط راه اهن و اجزای تشکیل دهنده خط، انواع ریل و تراورس و همچنین انواع پایبندها، تجزیه و تحلیل نیروهای وارد بر ریل از طرف محور قطار و همچنین نیروهایوارد بر ریل از طرف محور قطار و همچنین نیروهای وارد بر پایبندها از طرف ریل پرداخته شده است. تجزیه قطعات شکسته شده نشان می دهد که قطعاتی که برای مدتی طولانی تحت نیروهای متناوب قرار گرفته اند، زودتر از قطعاتی که تحت نیروی استاتیکی قرار می گیرند، شکسته می شوند. با توجه به پدیده خستگی نرمی (Relaxtion) و خزش سیکلی (Ratcheting) که درپایبند وسلو به واسطه نیروهای سیکلی که بر ریل و پابند در اثر عبور قطار وارد می شود، سعی شده استتا ضمن معرفی و محاسبه این نیروها و فرکانس آنها، رفتار پابند وسلو در اثر این نیروها با استفاده از نرم افزار ANSYS شبیه سازی شده و با نتایج حاصل از آزمایش مقایسه گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.