مقاله مدل‌سازی ترمودینامیکی سیستم ترکیبی پیل سوختی اکسید جامد توان بالا و توربین گاز


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مدل‌سازی ترمودینامیکی سیستم ترکیبی پیل سوختی اکسید جامد توان بالا و توربین گاز دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مدل‌سازی ترمودینامیکی سیستم ترکیبی پیل سوختی اکسید جامد توان بالا و توربین گاز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدل‌سازی ترمودینامیکی سیستم ترکیبی پیل سوختی اکسید جامد توان بالا و توربین گاز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مدل‌سازی ترمودینامیکی سیستم ترکیبی پیل سوختی اکسید جامد توان بالا و توربین گاز :

تعداد صفحات:۱۰

چکیده:

پیل های سوختی اکسید جامد، به دلیل بازدهی بالا در تبدیل انرژی شیمیایی سوخت های فسیلی به انرژی الکتریکی و انتشار ناچیز آلاینده ها، یکی از اولویت های تولید توان در آینده هستند، به علاوه قابلیت پیل های سوختی اکسید جامد در ترکیب با سیکل های قدرت مثل سیکل توربین گاز، سبب شده است که سیستم ترکیبی حاصل به عنوان پیشنهادی برای نیروگاه های آینده مد نظر باشد. در این مقاله، یک سیستم ترکیبی پیل سوختی اکسید جامد در ترکیب با یک سیکل توربین گاز با بازیاب، در نظر گرفته شده است. با مدل سازی الکتروشیمیایی پیل سوختی و مشخص کردن اضافه ولتاژ های درون پیل سوختی، ولتاژ پیل سوختی در شرایط کاری متفاوت بدست می آید. پس از تحلیل الکتروشیمیایی پیل سوختی و به دست آوردن ولتاژ پیل، با انجام تحلیل ترمودینامیکی، بازده و توان سیستم ترکیبی به دست آمده است. نتایج نشان می دهند که در یک چگالی جریان الکتریکی و فشار کاری مشخص می توان به بازده حدود ۶۰% رسید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.