مقاله تحلیل پاسخ فرکانسی دسته موتور هیدرولیک به ورودی‌های اتفاقی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تحلیل پاسخ فرکانسی دسته موتور هیدرولیک به ورودی‌های اتفاقی دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تحلیل پاسخ فرکانسی دسته موتور هیدرولیک به ورودی‌های اتفاقی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل پاسخ فرکانسی دسته موتور هیدرولیک به ورودی‌های اتفاقی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تحلیل پاسخ فرکانسی دسته موتور هیدرولیک به ورودی‌های اتفاقی :

تعداد صفحات:۸

چکیده:

در این مقاله پاسخ ارتعاشی سیستم دسته موتور هیدورلیک خطی شامل بخش های شیار اینرسی ۱ و جدا کننده ۲ در مقابل ورودی های اتفاقی ناشی از ارتعاشات موتور و سطح جاده با هدف بررسی عمومی تر در فرکانس های بالا و پایین مطالعه می گردد . برای این منظور پس از ارائه یک مدل غیرخطی و سپس خطی کردن آن، پاسخ فرکانسی برای سیستم تکه تکه خطی ۳ که برای فرکانس های پایین و بالا بدست آمده است بررسی می گردد . معادلات ارتعاشی برای یک نمونه دسته موتور در حوزه فرکانس حل گشته و تابع های پاسخ فرکانسی سیستم نسبت به هر یک از ورودی ها بدست می آید و سختی دینامیکی دسته موتور به عنوان پارامتر اصلی در دو ناحیه فرکانس های بالا و پایین محاسبه می شود و برای مقایسه نتایج، شبیه سازی نرم افزاری انجام می گیرد .
با استفاده از خواص فرکانسی دسته موتورکه در ادامه مرحله قبل بـه دسـت می آید به بررسی پارامترهای آماری نظیر فرکانس عبو ر نیروی منتقل شـده از یک سطح مشخص، فرکانس عبور از صفر، فرکانس و سطح متوسط قله ها و احتمال عبور دامنـه نیـروی منتقـل شـده از یـک حـد مجـاز در سیـستم می پردازیم . این پارامترها در محاسبه عمر خستگی دسته موتور هیـدرولیک به کار می روند . این پارامترهای آمـاری بـرای سیـستم تحـ ت ورودی هـای فرکانس پایین – دامنه بالا ( ورودی جـاده ) و همچنـین فرکـانس بـالا – دامنـه پایین ( ورودی موتور ) به طور جداگانه بررسی می گردند . نحوه بدسـت آوردن تابع تراکم طیفی توانی ورودی اتفاقی برای هر یک از ورودی های سیستم در هر مرحله به طور جداگانه توضیح داده شده است .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.