مقاله برنامه ریزی میان مدت شرکتهای توزیع در فضای رقابتی صنعت برق ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله برنامه ریزی میان مدت شرکتهای توزیع در فضای رقابتی صنعت برق ایران دارای ۱۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله برنامه ریزی میان مدت شرکتهای توزیع در فضای رقابتی صنعت برق ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله برنامه ریزی میان مدت شرکتهای توزیع در فضای رقابتی صنعت برق ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله برنامه ریزی میان مدت شرکتهای توزیع در فضای رقابتی صنعت برق ایران :

تعداد صفحات:۱۱

چکیده:

توجه به قانون استقلال شرکتهای توزیع , تامین بار مشترکین از طریق خرید انرژی از بازارهای روزانه انرژی یا عقد قراردادهای میانمدت یا بلند مدت یکی از وظایف اصلی این شرکتها در فضا ی رقابتی صنعت برق می باشد . از اینرو مساله برنامهریزی میان مدت و تنظیم بهینه قراردادهای پیش خرید در این مقاله مورد مطالعه و ارزیابی قرار می گیرد . از دیدگاه یک شرکت توزیع , مساله مورد مطالعه به صورت یک مساله ریاضی فرمولبندی شده و هدف از حل آن برقراری مصالحه بین خرید از بازار روزانه و خرید از طریق قراردادهای دوجانبه میباشد . با توجه به عدمقطعیتهای ۱ متناظر با قیمت بازار روزانه و بار، روش درخت سناریو جهت مدلسازی عدمقطعیتها به خدمت گرفته می شود . با توجه به ساختار بازار برق ایران , قیمت خرید از بازار بر اساس قیم ت متوسط موزون در نظر گرفته شده است . به منظور تولید درخت – سناریو , اطلاعات قیمت متوسط موزون بازار و بار روی افق میان مدت به صورت دوتابع توزیع احتمال مجزا مدلسازی میشوند . در پایان نتایج حاصل از حل مساله به صورت عددی در چند حالت مختلف مورد بررسی قرار میگیرد .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.