مقاله بررسی و تعیین رابطه عوامل سازمانی، فرهنگی و تکنولوژیکی با اجرای موفق CRM در شرکت های تجارت الکترونیک ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی و تعیین رابطه عوامل سازمانی، فرهنگی و تکنولوژیکی با اجرای موفق CRM در شرکت های تجارت الکترونیک ایران دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی و تعیین رابطه عوامل سازمانی، فرهنگی و تکنولوژیکی با اجرای موفق CRM در شرکت های تجارت الکترونیک ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی و تعیین رابطه عوامل سازمانی، فرهنگی و تکنولوژیکی با اجرای موفق CRM در شرکت های تجارت الکترونیک ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی و تعیین رابطه عوامل سازمانی، فرهنگی و تکنولوژیکی با اجرای موفق CRM در شرکت های تجارت الکترونیک ایران :

تعداد صفحات:۱۶

چکیده:

در سال های اخیر با پیشرفت های حاصله در زمینه فن آوری اطلاعات و ارتباطات و نیز تحولات انجام گرفته در بازار، رقابت بر سر کسب مشتری تشدید شده و شاهد طلوع مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به عنوان یک رویکرد مهم در کسب و کار بوده ایم. CRM به معنی مدیریت ارتباط با مشتری و نه بازاریابی ارتباط با مشتری است. مدیریت مفهومی گسترده تر از بازاریابی داشت ه و شامل عوامل متعدد سازمانی، فرهنگی و ; میباشد. بنابراین اجرای موفق CRM در سازمان ها مستلزم آن است که عوامل مختلف مرتبط با ان دارای ویژگی های خاصی بوده و از انسجام و هماهنگی لازم برخوردار باشند. وجود شکاف و ناهماهنگی در بین این عوامل مانع از اجرای موفق CRM خواهد شد. در این پژوهش از میان عوامل متعددی که در مدل های مختلف اجرای CRM ذکر شده است، به بررسی و تعیین میزان تاثیر سه دسته از عوامل شامل: سازمانی، فرهنگی، و تکنولوژیکی در ارتباط با اجرای موفق CRM پرداخته میشود. در امد فروش، هزینه خدمات، کارایی و رضایت مشتری نیز به عنوا ن معیارهای اصلی اجرای موفق CRM در نظر گرفته شده است. تجزیه و تحلیل نتایج به دست امده نشان می دهد که عوامل سازمانی، فرهنگی و تکنولوژیکی مورد نظر در تحقیق هر کدام به میزان متفاوتی بر اجرای موفق CRM تاثیر دارند. بنابراین در پیاده سازی CRM باید سازمان را به عنوان یک کل در نظر گرفتهو مورد توجه قرار داد . بررسی وضعیت عوامل موثر از حیث ویژگی های لازم برای پیادهم سازی CRM اقدام اولیه مهمی است که می تواند بنیان مستحکمی برای اقدامات بعدی در این راستا فراهم سازد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.