مقاله توصیف فرآروش، معماری و تشریح پیاده سازی محیطی نرم افزاری برای تولید خودکار محتواهای درسی به کمک رایانه بعنوان خدمتی ارزش افزا برای مدیریت فناوری اطلاعات در محیط های آموزشی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله توصیف فرآروش، معماری و تشریح پیاده سازی محیطی نرم افزاری برای تولید خودکار محتواهای درسی به کمک رایانه بعنوان خدمتی ارزش افزا برای مدیریت فناوری اطلاعات در محیط های آموزشی دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله توصیف فرآروش، معماری و تشریح پیاده سازی محیطی نرم افزاری برای تولید خودکار محتواهای درسی به کمک رایانه بعنوان خدمتی ارزش افزا برای مدیریت فناوری اطلاعات در محیط های آموزشی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله توصیف فرآروش، معماری و تشریح پیاده سازی محیطی نرم افزاری برای تولید خودکار محتواهای درسی به کمک رایانه بعنوان خدمتی ارزش افزا برای مدیریت فناوری اطلاعات در محیط های آموزشی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله توصیف فرآروش، معماری و تشریح پیاده سازی محیطی نرم افزاری برای تولید خودکار محتواهای درسی به کمک رایانه بعنوان خدمتی ارزش افزا برای مدیریت فناوری اطلاعات در محیط های آموزشی :

تعداد صفحات:۲۰

چکیده:

محیطهای آموزشی خرد پایه ی معماری شده ی آینده، نیازمند ابزارهای رایانه ای تولید سریع مبتنی بر مدل محتواهای آموزشی هستند. تولید برنامه درسی به کمک رایانه نیازمند مدل سازی الگوهای آموزشی معتبر است تا به کمک آن برنامه ریزان آموزشی بتواند درچارچوبی یکپارچه و اعتبارسنجی شده به تولید برنامه های درسی با مولفه های ارزیابی شده بپردازند و طی آن مسیری را از بیانیه آموزشی تا محتواهای درسی طی کنند. طراحی یک محیط نرم افزاری انجام فعالیت فوق به کمک رایانه موضوع این مقاله است که بر مبنای مدل یادگیری بلوم صورت گرفته است. در این محیط محتواهای درسی بر اساس الگوئی که از تحلیل راهبردی محیط، بیانیه آموزشی میسازد و سپس بر مبنای نیازهای آموزشی، اهداف رفتاری معتبر را تا تعیین آموزه ها و محتواهای درسی پی می گیرند، تولید می شود. قابلیت دیگر این محیط تحلیل مشکلات آموزشی تا شناسایی منابع ان (مدلهای یادگیری، تعلیم یا ارزیابی) است و در شرایط حادتر دشوارهایی انباشته شده و الگوئی مدل پایه، به دشواریهایی مدل آموزشی، محتویات بیانیه آموزشی و یا غفلت در انتخاب موضوع یا فناوری مورد آموزش، ارجاع داده میشود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.