مقاله بررسی و تجزیه و تحلیل عوامل استراتژیک داخلی برای کسب مزیت رقابتی، مطالعه موردی شرکت ایران خودرو


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی و تجزیه و تحلیل عوامل استراتژیک داخلی برای کسب مزیت رقابتی، مطالعه موردی شرکت ایران خودرو دارای ۴۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی و تجزیه و تحلیل عوامل استراتژیک داخلی برای کسب مزیت رقابتی، مطالعه موردی شرکت ایران خودرو  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی و تجزیه و تحلیل عوامل استراتژیک داخلی برای کسب مزیت رقابتی، مطالعه موردی شرکت ایران خودرو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی و تجزیه و تحلیل عوامل استراتژیک داخلی برای کسب مزیت رقابتی، مطالعه موردی شرکت ایران خودرو :

تعداد صفحات:۴۶

چکیده:

کشورهای در حال توسعه یا توسعه نیافته اگر نتوانند تواناییها و استعدادهای ذاتی و طبیعی خود را شناسایی کنند ، همواره بصورت کشوری وابسته و متکی به کشورهای صنعتی باقی خواهند ماند. بنابراین ایجاد و حفظ مزیت رقابتی بعنوان یک عنصر کلیدی ، جهت موفقیت در عرصه های ملی و بین المللی اجتناب ناپذیر است. و لازمه این مهم نیز شناسایی توانمنودی ها و ظرفیت های رقابت پذیر در صنایع مختلف و اقتصاد ملی می باشد.
مبانی تئوریک تحقیق حاضر ب راساس دو نگرش موجود به منشا مزیت رقابتی یعنی تئوری مبتنی بر منابع شرکت و تئوری سازمان صنعتی تدوین شده است. و از این دو نوع نگرش تکیه اصلی پژوهش ، بر روی تئوری مبتنی بر منابع است. و با توجه به این مکتب دو نوع رویکرد در شناسایی عوامل داخلی استراتژیک بررسی شده است: ۱- رویکرد وظیفه ای ۲- رویکرد زنجیره ارزش. از دو رویکرد اخیر، در پژوهش حاضر از رویکرد وظیفه ای استفاده شده است و در این رویکرد نیز از تجزیه و تحلیل نسبتها استفاده شده است. این پژوهش به دنبال دستیابی به اهدافی نظیر ، تعیین تاثیر عواملی چون توانایی مدیریت، فروش و بازاریابی ، مالی وحسابداری و تولید و عملیات برای کسب مزیت رقابتی در شرکت ایران خودرو است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.