مقاله شیوه های ارزش آفرینی شرکت مادر در شرکت های زیر مجموعه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله شیوه های ارزش آفرینی شرکت مادر در شرکت های زیر مجموعه دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شیوه های ارزش آفرینی شرکت مادر در شرکت های زیر مجموعه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شیوه های ارزش آفرینی شرکت مادر در شرکت های زیر مجموعه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شیوه های ارزش آفرینی شرکت مادر در شرکت های زیر مجموعه :

تعداد صفحات:۱۷

چکیده:

قرار گرفتن زیر چتر سازمان مادر برای شرکت های زیر مجموعه وقتی ارزشمند است که سبب گردد شرکت زیر مجموعه عملکرد بهتری داشته باشد و شرکت مادر بیش از هزینه هایی که ایجاد میکند برای شرکت های زیر مجموعه ارزش بیافریند. عامل اصلی برای ارزش آفرینی شرکت مادر، ایجاد هماهنگی میان نحوه عملکرد و خصوصیات شرکت مادر از یک سو و فرصتهای بهبود موجود در شرکتهای زیر مجموعه از سوی دیگر است.
در این مقاله، ابتدا خصوصیات شرکت مادر و شرکت های زیر مجموعه بررسی می گردد و سپس چهار شیوه رایج برای ایجاد ارزش آفرینی در شرکت های زیر مجموعه یعنی نفوذ انفرادی، نفوذ اتصالی، نفوذ عملیاتی و خدماتی و نفوذ توسعه ای مورد بررسی قرار می گیرند و چالشهای پیش روی هر شیوه بیان می گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.