مقاله برآورد احتمال برخورد پیام با حلقه ها و زنجیره های خرابی: ارائه ملاکی جدید برای ارزیابی کارآیی مسیریابی های تطبیقی تحمل پذیر خطا در شبکه های توری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله برآورد احتمال برخورد پیام با حلقه ها و زنجیره های خرابی: ارائه ملاکی جدید برای ارزیابی کارآیی مسیریابی های تطبیقی تحمل پذیر خطا در شبکه های توری دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله برآورد احتمال برخورد پیام با حلقه ها و زنجیره های خرابی: ارائه ملاکی جدید برای ارزیابی کارآیی مسیریابی های تطبیقی تحمل پذیر خطا در شبکه های توری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله برآورد احتمال برخورد پیام با حلقه ها و زنجیره های خرابی: ارائه ملاکی جدید برای ارزیابی کارآیی مسیریابی های تطبیقی تحمل پذیر خطا در شبکه های توری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله برآورد احتمال برخورد پیام با حلقه ها و زنجیره های خرابی: ارائه ملاکی جدید برای ارزیابی کارآیی مسیریابی های تطبیقی تحمل پذیر خطا در شبکه های توری :

تعداد صفحات:۱۰

چکیده:

یکی از مسائل اساسی در پردازش های موازی، چگونگی انجام عمل مسیریابی به شکلی کارآمد در یک شبکه ای است که هر مولفه اش با احتمالی به خرابی دچار می شود. در چنین سیستم های الگویرتم های مسیریابی تطبیقی تحمل پذیرخطا غالبا با هدف استمرار عملیات آن در حضور یک یا چند خرابی با امکان تنزل مطبوع سیستم معرفی و پیشنهاد شده اند. بسیاری از الگوریتم های درگیر افزون فضای بافر و منطق کنترلی پیچیده به گره های مسیریابی هستند . اما افزودن مدارهای منطفی اضافی و بافرها سبب می شوند که گره ها در معرض خرابی قرار رگفته و اطمینان پذیری آن ها کمتر گردد. علاوه بر این، چنان چه شکل الگوهای خرابی محدود باشد، آن گاه بسیاری ازگره های سالم نیز قربانی خواهند شد. واضح است که چنین راه حلی مطلوب نیست و این خود به انگیزه ای در یافتن راه کارهایی برای استفاده کارآمدتر از گره های فعال منجر خواهد شد. یکی از چنین رهیافت ها برای کاهش تعداد گره های عملیاتی که بایدبه شکل غیر فعال در نظر گرفته شوند، بر پایه مفهومحلقه های خرابی بنا نهاده شده است. هم چنین روش های به کار گرفته شده در سوئیچینگ های تحمل پذیرخطا و طرح مسیریابی مبتنی بر نرم افزار از مواردیهستند که برای پشتیبانی از مسیریابی منعطف تر حول و حضو الگوهای خرابی به کار گرفته شده اند. پیش از آن که چنین طرح هایی بتوانند به شکل موفقیت آمیزی در شبکه ها استفاد ه شوند، لازم است از عواملی که پتانسیلکارایی آن ها را تحت تاثیر قرار می دهند در ک عمیقی داشته باشیم. در این مقاله، برای نخستین بار ، یک راه حل تحلیلی عام برای محاسبه احتمال مواجه شدن پیام ها با حلقه ها و زنجیره های خرابی در شبکه های توری با به کارگیری مسیریابی تطبیقی ارائه شده است. هم چنین، آزمون های شبیه سازی بسیاری برای انواع مختلف خرابی ها اجرا شده که نتایج برآمده از آن ها می تواند برای اعتبارسنجی مدل های ریاضی پیشنهادی استفاده شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.