مقاله ارائه مدلی جهت افزایش رضایتمندی مشتری با رویکرد هوش تجاری و شش سیگما در سازمان ها


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارائه مدلی جهت افزایش رضایتمندی مشتری با رویکرد هوش تجاری و شش سیگما در سازمان ها دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارائه مدلی جهت افزایش رضایتمندی مشتری با رویکرد هوش تجاری و شش سیگما در سازمان ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه مدلی جهت افزایش رضایتمندی مشتری با رویکرد هوش تجاری و شش سیگما در سازمان ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارائه مدلی جهت افزایش رضایتمندی مشتری با رویکرد هوش تجاری و شش سیگما در سازمان ها :

تعداد صفحات:۱۴

چکیده:

امروزه، سازمان های تولیدی و خدماتی، میزان رضایت مشتری را به عنوان معیارهای مهم برای سنجش کیفیت کار خود قلمداد می کنند و این روند همچنان در حال افزایش است. اهمیت مشتری و رضایت او، موضوعی است که با رقابت در سطح جهانی ارتباط دارد. کشف و شناخت نیازها و انتظارات مشتریان، عامل مهمی در موفقیت یک سازمان در میان رقبا محسوب می شود در این مقاله پس از بررسی مختصر ابزراهای قدرتمندی مانند هوش تجاری و شش سیگما و همچنین تلفیق این دو با هم یعنی سیگمای هوشنمد و شناسایی عوامل موثر بر رفتار مشتریان، یک مدل ریاضی جهت محاسبه سطح رضایت مشتریان ارائه شده است. مدل ارائه شده در عمل به کاربرده شده و پس از محاسبه و اندازه گیری سطوح رضایتمندی، مشتریان به چهارگروه عمده تقسیم بندی شدند و بر مبنای رفتار آنها تلاش در راستای برنامه ریزی برای بهبود سطوح رضایتمندی، آغاز شد. راهکارهایی برای بهبود هر رده و بر مبنای هر یک از نیازها ارائه شد که نتایج خوبی از آن حاصل گردید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.