مقاله طراحی الگوی عوامل موثر بر بکارگیری تجارت الکترونیکی در شرکتهای کوچک ایرانی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله طراحی الگوی عوامل موثر بر بکارگیری تجارت الکترونیکی در شرکتهای کوچک ایرانی دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحی الگوی عوامل موثر بر بکارگیری تجارت الکترونیکی در شرکتهای کوچک ایرانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی الگوی عوامل موثر بر بکارگیری تجارت الکترونیکی در شرکتهای کوچک ایرانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحی الگوی عوامل موثر بر بکارگیری تجارت الکترونیکی در شرکتهای کوچک ایرانی :

تعداد صفحات:۲۰

چکیده:

شرکتهای کوچک در اکثر کشورهای در حال توسعه و از جمله ایران نقش مهمی در سیستم تجاری، تولید ناخالص داخلی و اشتغال زایی دارند. استفاده از تجارت الکترونیکی در این بخش عمده از اقتصاد ملی مزایای کلان و عظیمی را به همراه خواهد داشت. در این مقاله محققین با طرح مدل مفهومی سه عامل سازمانی، ویژگی های تجارب الکترونیکی و عوامل بازار را به عنوان عوامل سه گانه موثر بر بکارگیری تجارب الکترونیکی بیان نمودند. برای انجام تحقیق پرسشنامه ای ۵۵ سوالی مطرح و در ۷ صنعت توزیع شد. نرخ برگشت ۸۱% و پایایی تحقیق با استفاده از آلفای کرونباخ معادل ۰/۸۷۲ محاسبه شد. نتایج حاکی از آن است که حدود ۷۲% نمونه مورد بررسی فاقد وب سایت و تنها ۲% دارای وب سایت مبادله ای هستند. با کاربرد آزمون تی اتیودنت نمونه های مستقل، مشخص شد که تنها متغیر مشاهده پذیری تجارت الکترونیکی از زیر مجموعه عوالم تجارت الکترونیکی بر بکارگیری این پدیده از سوی شرکتهای کوچک اثرگذار نبوده و ۱۲ متغیر دیگر همگی اثرگذار هستند. چهار عامل اول اثرگذار بربکارگیری تجارت الکترونیکی بر اساس مقدار تی محاسبه شده عبارتند از: خودکارآمدی، سازمانی تجارت الکترونیکی، سازگاری تجارت الکترونیکی با فرایندها وسیستمهای موجود، انعطاف پذیری سازمانی و آزمون پذیری تجارت الکترونیک

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.