مقاله طراحی الگویی برای شناسایی و انتخاب بازارهای هدف صادرات خودرو با استفاده از «منطق فازی»


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله طراحی الگویی برای شناسایی و انتخاب بازارهای هدف صادرات خودرو با استفاده از «منطق فازی» دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحی الگویی برای شناسایی و انتخاب بازارهای هدف صادرات خودرو با استفاده از «منطق فازی»  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی الگویی برای شناسایی و انتخاب بازارهای هدف صادرات خودرو با استفاده از «منطق فازی»،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحی الگویی برای شناسایی و انتخاب بازارهای هدف صادرات خودرو با استفاده از «منطق فازی» :

تعداد صفحات:۲۵

چکیده:

شناخت بازارهای هدف صادراتی با توجه به لزوم گسترش فعالیت های صادراتی، از جمله مهمترین دغدغه های شرکت های صادراتی است. تحقیق حاضر با استفاده از «منطق ریاضی فازی» و «مدل های تصمیم گیری با معیارهای چندگانه» الگویی ریاضی را جهت شناسایی بازارهای بالقوه ارائه نموده است. مطالعه موردی انجام شده در این تحقیق صنعت خودرو و شرکت سایپا می باشد. نتایج تحقیق حاضر ۲۳بازار مناسب صادراتی را برای شرکت سایپا شناسایی و معرفی نموده است. در این تحقیق از روش Fuzzy Topsis، اعداد مثلثی و ذوئزنقه ای فازی جهت امتیازدهی به شاخص های مورد نظر، استفاده گردیده است. همچنین ۶۰ کشور دنیا واقع در ۱۰ منطقه جغرافیایی مورد بررسی قرار گرفته است. در پایان نیز با بررسی های آماری مناسب ترین مناطق جغرافیایی برای فعالیت های بازاریابی صادرات شناسایی و معرفی گردیده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.