مقاله طراحی یک سیستم سلسله مراتبی مدیریت دانش برای ارتباط هوشمندانه و کارا با مشتری در انتخاب بسته های خدماتی تور گردشگری با استفاده از رویکرد استدلال بر مبنای شواهد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله طراحی یک سیستم سلسله مراتبی مدیریت دانش برای ارتباط هوشمندانه و کارا با مشتری در انتخاب بسته های خدماتی تور گردشگری با استفاده از رویکرد استدلال بر مبنای شواهد دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحی یک سیستم سلسله مراتبی مدیریت دانش برای ارتباط هوشمندانه و کارا با مشتری در انتخاب بسته های خدماتی تور گردشگری با استفاده از رویکرد استدلال بر مبنای شواهد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی یک سیستم سلسله مراتبی مدیریت دانش برای ارتباط هوشمندانه و کارا با مشتری در انتخاب بسته های خدماتی تور گردشگری با استفاده از رویکرد استدلال بر مبنای شواهد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحی یک سیستم سلسله مراتبی مدیریت دانش برای ارتباط هوشمندانه و کارا با مشتری در انتخاب بسته های خدماتی تور گردشگری با استفاده از رویکرد استدلال بر مبنای شواهد :

تعداد صفحات:۲۲

چکیده:

امروزه اهمیت دانش مشتری در یک اقتصاد دیجیتال بحدی افزایش یافته است که از آن به عنوان یک دارایی نام برده می شود . ممدیریت دانش مشتری(CKM) در قالب پیاده سازی سیستم های پشتیبان سازمان از جمله سیستم های مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری (eCRM) نقش اساسی در گسترش و نفوذ فناوری اطلاعات پیدا کرده است. پژوهش در این زمینه اولا بمنظور افزایش اثربخشی سازمانی و ثانیا در جهت تسهیل فرایند توسعه محصولات و خدمات جدید مدتی است توجه قابل ملاحظه ای را به خود جلب کرده است. ما در این مقاله با طراحی یک سیستم جدید از طریق شبیه سازی آن، انتخاب بسته های تور در صنعت گردشگری را متناسب با خصوصیات مشتری و در یک تعامل کارا و هوشمندانه مدل سازی می کنیم. بدلیل وجود انواع نااطمینانی ها در فرایند ارتباط با مشتری، ما در این طراحی از رویکرد استدلال بر مبنای شواهد که روش نوینی برای مدل سازی مسایل تصمیم گیری چند معیاره است (MADM) برای انتخاب مناسب ترین بسته تور استفاده می کنیم.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.