مقاله تحلیل پایداری و ارائه روش بهسازی دیواره های جنوب و جنوب شرق مشرف به جاده ارتباطی اصلی در معدن سنگ آهن چغارت


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تحلیل پایداری و ارائه روش بهسازی دیواره های جنوب و جنوب شرق مشرف به جاده ارتباطی اصلی در معدن سنگ آهن چغارت دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تحلیل پایداری و ارائه روش بهسازی دیواره های جنوب و جنوب شرق مشرف به جاده ارتباطی اصلی در معدن سنگ آهن چغارت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل پایداری و ارائه روش بهسازی دیواره های جنوب و جنوب شرق مشرف به جاده ارتباطی اصلی در معدن سنگ آهن چغارت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تحلیل پایداری و ارائه روش بهسازی دیواره های جنوب و جنوب شرق مشرف به جاده ارتباطی اصلی در معدن سنگ آهن چغارت :

تعداد صفحات:۸

چکیده:

معدن سنگ آهن چغارت در ۱۲ کیلومتری شمال شرقی شهر بافق و ۱۲۵ کیلومتری جنوب شرقی یزد واقع شده است . عملیات طراحی اولیه معدن بر اساس ۱۷۷ میلیون تن ذخیره قابل بهره برداری
در سال ۱۹۷۰ توسط کارشناسان شوروی سابق انجام گرفت . بر اساس طراحی صورت گرفته در معدن سنگ آهن چغارت ارتفاع پله ها از ۱۰ الی ۱۲/۵ متر ، عرض جاده ارتباطی داخل معدن ۲۰ متر با شیب ۸ درصد، شیب پله های نهایی ۶۹ الی ۷۱ درجه و شیب دیواره های نهایی ۴۸ الی ۵۳ درجه تعیین شده است . در طی سالهای اخیر، با مشاهده بلوکهای ناپایدار در دیواره های معدن، مطالعاتی بمنظور تعیین مقدار حرکت توده ناپایدار و ارائه الگوی مناسب پایدارسازی صورت پذیرفت، در این بررسی نتایج مدلسازی عددی مقاطع ناپایدار بر اساس داده های موجود مورد ارزیابی قرار گرفته است . در سه گروه از پنچ گروه اصلی توده سنگ در برگیرنده معدن،گروه هایBIII و BI ، BIIبلوک های مستعدلغزش و ناپایدار C ، B ، A و D واقع شده است . با توجه به لزوم پیش بینی روند حرکتی مناطق مذکور در هر یک از بلوکهای فوق مدلی بر اساس داده های ژئومکانیک با نرم افزارFlac تهیه شده است . مقدار فاکتور ایمنی در مناطق مستعدلغزش در محدوده ۰/۵۶ الی ۰/۹۳ متغییربوده که کمترین این مقادیر در محدوده بلوک B می باشد . در ادامه بر اساس نتایج حاصل از مدلسازی عددی در هر یک از بلوکهای مذکور الگویی بمنظور ایمن سازی دیواره های معدن با توجه به روشهای پایدارسازی شیب در معادن روباز ارائه شده است .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.