مقاله مورد کاوی در زمینه اندازه گیری رضایت مشتری برای شناسایی فرصت های بهبود در خدمات آموزش عالی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مورد کاوی در زمینه اندازه گیری رضایت مشتری برای شناسایی فرصت های بهبود در خدمات آموزش عالی دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مورد کاوی در زمینه اندازه گیری رضایت مشتری برای شناسایی فرصت های بهبود در خدمات آموزش عالی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مورد کاوی در زمینه اندازه گیری رضایت مشتری برای شناسایی فرصت های بهبود در خدمات آموزش عالی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مورد کاوی در زمینه اندازه گیری رضایت مشتری برای شناسایی فرصت های بهبود در خدمات آموزش عالی :

تعداد صفحات:۲۵

چکیده:

یکی ازمهمترین موضوعاتی که سازمان در شرایط رقابتی کنونی با آن سروکار دارند، آگاهی از میزان رضایت مشتریان و نظرات آنان در خصوص عملکرد سازمان، محصولات و خدمات آن می باشد. قابیلت پایش لحظه به لحظه رضایت مشتری، زمینه اتخاذ سیاست مناسب برای بقا در محیط رقابتی و کسب سهم بالاتری از بازار را فراهم خواهد شاخت. بسیاری از سازمان ها، روشهایی را برای جمع آوری اطلاعات در خصوص نظرات و عقاید مشتریان خود توسعه داده اند. استفاده از سیستمی که بتواند منجر به حصول یک شاخص عددی واقعی برای رضایت مشتریان گردد، از اهمیت زیادی برخوردار است. این مسئله برای سازمان های خدماتی که محصولی غیر ملموس را به مشتریان خویش عرضه میکنند از اهمیت مضاعف برخوردار است. در این مقاله طراحی یک مدل اندازه گیری جدید جهت برآورد استنباط مشتریان از کیفیت خدمات آموزشی مطابق با ساختار دانشگاه های ایرانی و با استفاده از تکنیک های مختلف آماری که قابلیت اطمینان ان را تضمین می نماید. مورد بررسی قرار گرفته است. نشان داده شده است که استفاده از این روش منجر به شناسایی درست فرصت های بهبود کیفیت در خدمات آموزشی دانشگاه خواهد شد. همچنین ارایه شواهد عینی مبنی بر کفایت و اعتبار مدل مذکور نیزمدنظر قرار گرفته و در نهایت به بررسی مزایا و تبیین ضرورت استفاده از مدل های مفهومی و ابزارهای آماری معتبر جهت ارزیابی کیفیت خدمات پرداخته شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.