مقاله طراحی الگوی بازاریابی محصولات کشاورزی در شبک? تعاونی های روستایی و کشاورزی ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
12 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله طراحی الگوی بازاریابی محصولات کشاورزی در شبک? تعاونی های روستایی و کشاورزی ایران دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحی الگوی بازاریابی محصولات کشاورزی در شبک? تعاونی های روستایی و کشاورزی ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی الگوی بازاریابی محصولات کشاورزی در شبک? تعاونی های روستایی و کشاورزی ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحی الگوی بازاریابی محصولات کشاورزی در شبک? تعاونی های روستایی و کشاورزی ایران :

تعداد صفحات:۱۷

چکیده:

در حال حاضر یکی از چالش های اصلی درآمدی کشاورزان، نحو عرض محصولات تولیدی در بازار مصرف و پایین بودن سهم دریافتی آنها از قیمتی است که مصرف کنندگان نهایی پرداخت می نمایند . بیشتر کشاورزان و کارشناسان، این امر را ناشی از نقائص موجود در ساختار بازار محصولات کشاورزی می دانند . از طرفی با توجه به اهمیت موضوع و جایگاه مهم تنظیم بازار محصولات کشاورزی که هم اکنون یکی از چالش های اساسی در اقتصاد ملی محسوب می گردد . فقدان جایگاه و رویکرد بازاریابی محور در بخش کشاورزی بویژه در تشکل ها و شرکت های تعاونی روستایی و کشاورزی بعنوان متولیان قانونی امر خرید و فروش و بازاریابی در بخش کشاورزی و ضعف مفرط در آشنایی مدیران عامل و اعضا هیئت مدیره حدود ۶۵۰۰ شرکت تعاونی و اتحادیه های تعاون روستایی و کشاورزی با بازاریابی، حتی در سطح ملی و داخلی و مهم تر از همه بین المللی، لزوم توجه هرچه بیشتر به ورود علمی و عملی به مبحث بازاریابی را می طلبد . در همین راستا، تحقیق حاضر با شناسایی عوامل مختلف مؤثر در بازاریابی محصولات کشاورزی سعی دارد با تعیین اولویت های محصولی و منطقه ای و شناسایی متغیرهای مهم دخیل در بازاریابی و فروش محصولات از طریق شبک تعاونی های روستایی و کشاورزی، برنامه ای جامع در این زمینه ارائه دهد . لذا با تکمیل ۱۳۲۱ پرسشنامه از ۲۷ استان کشور و تحلیل سؤالات آن مهمترین عوامل مؤثر بر بازاریابی از طریق این تعاونی ها شناسایی شد و راه کارهای لازم ارائه گردید

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.