مقاله ارزیابی میزان نیروی کششی و مصرف سوخت ویژه مالبندی تراکتور مسی فرگوسن ۲۸۵ در شرایط تغییر فشار باد و بارعمودی روی تایر


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
17 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارزیابی میزان نیروی کششی و مصرف سوخت ویژه مالبندی تراکتور مسی فرگوسن ۲۸۵ در شرایط تغییر فشار باد و بارعمودی روی تایر دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی میزان نیروی کششی و مصرف سوخت ویژه مالبندی تراکتور مسی فرگوسن ۲۸۵ در شرایط تغییر فشار باد و بارعمودی روی تایر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی میزان نیروی کششی و مصرف سوخت ویژه مالبندی تراکتور مسی فرگوسن ۲۸۵ در شرایط تغییر فشار باد و بارعمودی روی تایر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی میزان نیروی کششی و مصرف سوخت ویژه مالبندی تراکتور مسی فرگوسن ۲۸۵ در شرایط تغییر فشار باد و بارعمودی روی تایر :

تعداد صفحات:۱۲

چکیده:

استفاده فزاینده از تراکتورها در سراسر جهان خصوصادر کشورهای درحال توسعه نشانه اهمیت روزافزون منابع مولد توان درکشاورزی نوینو مکانیزه بوده و استفاده از آن دراجرای عملیات مختلف ضروری است دراین مقاله سعی شده است اثرات متقابل فشار باد لاستیک چرخ عقب و وزن استاتیک روی محورعقب برمیزان نیروی مالبندی و مصرف سوخت ویژه مالبندی تراکتور مسی فرگوسن ۲۸۵ بررسی شود ۵ سطح فشار باد لاستیک چرخ عقب ۵۶ ، ۷۰ ، ۸۴ ، ۹۸ و ۱۱۲ کیلوپاسکال و ۵ سطح اضافه کردن وزن روی محور عقب درهر تایر ۰ ، ۵۰، ۱۰۰ ، ۱۵۰ و ۲۰۰kg بودند نتایج نشان داد که چنانچه فشار باد لاستیک چرخ عقب تراکتور ثابت باشد با افزایش وزن استاتیک روی محور عقب تراکتور نیروی مالبندی و مصرف سوخت ویژه مالبندی افزایش می یابند همچنین با افزایش فشار باد لاستیک دریک وزن ثابت نیروی مالبندی کاهش و مصرف سوخت ویژه مالبندی افزایش پیدا کرد همچنین اثرات متقابل در مورد نیروی مالبندی معنی دار نبودند ولی درموردمصرف سوخت ویژه مالبندی با احتمال ۹۹% معنی دار بودند دراین تحقیق لغزش بعنوان فاکتور ثابت درنظر گرفته شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.