مقاله ارزیابی عملکرد مرکز تلفن خاش در ۶ دوره یک سال با استفاده از DEA و ارائه راهکارهای بهبود عملکرد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارزیابی عملکرد مرکز تلفن خاش در ۶ دوره یک سال با استفاده از DEA و ارائه راهکارهای بهبود عملکرد دارای ۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی عملکرد مرکز تلفن خاش در ۶ دوره یک سال با استفاده از DEA و ارائه راهکارهای بهبود عملکرد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی عملکرد مرکز تلفن خاش در ۶ دوره یک سال با استفاده از DEA و ارائه راهکارهای بهبود عملکرد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی عملکرد مرکز تلفن خاش در ۶ دوره یک سال با استفاده از DEA و ارائه راهکارهای بهبود عملکرد :

تعداد صفحات:۳

چکیده:

در این مقاله عملکرد مرکز تلفن خاش در شش دوره یک سال با استفاده از تحلیل پوششی داده ها ( DEA ) بررسی شده و از مدل CCR با ورودی های تعداد مانده متقاضی و مبلغ لاوصولی و خروجی های تعداد تلفن دایر شده و مبلغ صدوری دو ماهه جهت تعیین کارایی استفاده شده است به طوری که نتایج به وسیله نرم افزار GAMS ارزیابی شده است. در این فرآیند شاخص های تأثیر گذار بر مقدار کارایی همچنین منابع ناکارایی را تعیین و راهبردهایی جهت بهبود ارائه می شود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.