مقاله نقش دانش تکنولوژی در ارتقاء فرایند مدارس هوشمند


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله نقش دانش تکنولوژی در ارتقاء فرایند مدارس هوشمند دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله نقش دانش تکنولوژی در ارتقاء فرایند مدارس هوشمند  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش دانش تکنولوژی در ارتقاء فرایند مدارس هوشمند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله نقش دانش تکنولوژی در ارتقاء فرایند مدارس هوشمند :

تعداد صفحات:۲۴

چکیده:

آنچه امروزه واضح است روند و رشد صعودی دانش از طریق فناوری اطلاعات است. این طریق باعث شده که مرزهای موجود در ارتباط بین ما و افراد و ملل مختلف از بین رفته و افراد از طریق سیستم های پیش رته رایانه ای به طور فردی و مستقل ، خود به کسب دانش بپردازند. از زمینه هایی که میتوان این امکان را فراهم کند که از چار چوب خشک و سنتی مدارس و یادگیری بیرون آییم و به تحول جدی در نظام تربیتی و توجه به خلاقیت و مهارتهای به روز دنیا برسیم می توان تاثیرات ناشی از این تحولات را در برخی از سیستم های جدید و پیشرفته کشورهای توسعه یافته با نام مدارس هوشمند بررسی کرد . که این مدارس به یادگیری شاگرد محور و مستقل توجه میکند و متمرکز بر رهایی از چارچوب کلاس درس و ممحتوای کتاب و ارتباط چهره به چهره و حاکمیت معلم به تنهایی را مورد بررسی قرار میدهد. با توجه به تحولات در عصر حاضر در برنامه های درسی و فرایند آموزش و یادگیری در رأس آنها رایانه و شبکه اینترنت باید در اندیشه معلمان و شاگردان و مسوولین آموزشی هم تحول ایجاد کرد و تأثیر این ابزار های بالقوه نیرومند و اصلاح کننده تغییرات آموزشی را در مدارس هوشمند را که از نتایج ناشی از پیشرفت تکنولوژی است را معرفی کرد. برای ایجاد این چنین مدارسی که اهداف خاص خود را دارند و معلمین و شاگردان با خصوصیات ویژه ای وارد این مدارس میشوند و ساخت این مدارس هزینه های سنگینی را می طلبدو; که در ادامه آنها را توضیح می دهیم . معلمین و شاگردان عزیز می توانند با مطالعه این مقاله استفاده فناوری و پیش رفت علم را در این مدارس و کیفیت یاددهی و یادگیری (به وسیله کامپیوتر ، و اتصال با این مدارس از طریق مودم و (برخط بودن) و از همه مهمتر اینترنت را با گذشته مقایسه کنند ئ انتقال از ارتباط یک سویه را به ارتباط چند سویه مشاهده کننده و این زمانی امکان پذیر است که توانایی استفاده از این ابزارها را داشته باشند و بر تأثیر آنها بر روند پیشرفت علم و راهبرد های آموزش اعتقاد داشته باشند و مقاومتهای گذشته ناشی از آموزش سنتی را کنار بگذارند و به دنبال تحول و دگرگونی در روند تعیلیم باشند تعلیم باشند تااین برنامه ها بتواند به طور کامل تأثیر خود را بگذارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.