مقاله ارزیابی ترکهای از بالا به پایین (TDC) در روسازی های بتن آسفالتی ضخیم


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارزیابی ترکهای از بالا به پایین (TDC) در روسازی های بتن آسفالتی ضخیم دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی ترکهای از بالا به پایین (TDC) در روسازی های بتن آسفالتی ضخیم  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی ترکهای از بالا به پایین (TDC) در روسازی های بتن آسفالتی ضخیم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی ترکهای از بالا به پایین (TDC) در روسازی های بتن آسفالتی ضخیم :

تعداد صفحات:۱۷

چکیده:

ایده طراحی و اجرای روسازیهای آسفالتی با دوام برای اولین بار برای استفاده در راههای اروپا پیشنهاد شد، اما به سرعت در ایالات متحده مورد استقبال قرار گرفت و به تبع آن موسسات و مراکز تحقیقاتی به دنبال نهادینه کردن تعاریف و ساختارهای آن شتافتند. در چنین روسازیهایی، تنها نیاز به ترمیم های دورهای سطح روسازی وجود خواهد داشت و دستیابی به آنها مزیت کاهش هزینه های ناشی از تحمیل تاخیر بر استفاده کنندگان از راهو نیز هزینه های ساخت و نگهداری روسازی را درپی دارد. نتایج تحقیقات نشان داده است که یکی از راهکارهای اصلی در افزایش عمر روسازی افزاشی ضخامت رویه آسفالتی می باشد. در این نوع روسایها با توجه به ضخامت زیاد رویه آسفالتی مکانیزم خرابی غالب ایجاد ترک از سطح رویه آسفالتی و گسترش آن در عمق رویه آسفالتی می باشد. در این تحقیق با استفاده از مکانیک شکست و مدل سازی اجزاء محدود، روسازی بتن آسفالتی که تحت شرایط ترک خوردگی Top-Down قرار دارد، تحلیل می گردد و ضرایب شدت تنش مد I و مد II در حالتهای مختلف بارگذاری، خصوصیات مصالح و گرادیان دما محاسبه می شوند و با توجه به مقادیر بدست آمده برای ضریب شدت تنش به پیش بینی پاسخ روسازی در اطراف نوک ترک پرداخته می شود. نتایج تحلیل ها نشان میدهد که مکانیزم ترک خوردگی از نوع کششی (مدI) می باشد و محل اعمال بار، گرادیان دما درلایه بتن آسفالتی و نسبت سختی لایه بتن آسفالتی به لایه اساس تاثیر بسزایی در میزان تنشهای موجود در نوک ترک و گسترسش ترک دارند. برای تصدیق مدل بکاررفته درچند حالت نتایج بدست آمده از تحلیل با داده های بدست آمده توسط سایر محققین مقایسه شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.