مقاله ارائه مدل پیش بینی عملکرد مقاومت شیار افتادگی مخلوطهای آسفالتی گرم با استناد به نتایج آزمایش شبیه سازی شیار افتادگی ویل تراک


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارائه مدل پیش بینی عملکرد مقاومت شیار افتادگی مخلوطهای آسفالتی گرم با استناد به نتایج آزمایش شبیه سازی شیار افتادگی ویل تراک دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارائه مدل پیش بینی عملکرد مقاومت شیار افتادگی مخلوطهای آسفالتی گرم با استناد به نتایج آزمایش شبیه سازی شیار افتادگی ویل تراک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه مدل پیش بینی عملکرد مقاومت شیار افتادگی مخلوطهای آسفالتی گرم با استناد به نتایج آزمایش شبیه سازی شیار افتادگی ویل تراک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارائه مدل پیش بینی عملکرد مقاومت شیار افتادگی مخلوطهای آسفالتی گرم با استناد به نتایج آزمایش شبیه سازی شیار افتادگی ویل تراک :

تعداد صفحات:۲۷

چکیده:

شیار افتادگی به تغییر شکلهای دائمی اطلاق می گردد که بصورت شیار فرو رفته در مسیر چرخ وسایل نقلیه و به موازات محور طولی راه دیده می شود. در این پروژه تحقیقاتی مخلوطهای آسفالتی گرم با دانه بندی های مختلف و با استفاده از دو روش طرح اختلاط مارشال و سوپرپیو تهیه شد و با استفاده از دستگاه شیار افتادگی ویل تراک، مقدار شیارافتادگی این مخلوطها پس از ۸۰۰۰ رفت و برگشت چرخ بارگذاری تعیین شد. در راستای اجرای پروژه ، سه مخلوط در محدوده دانه بندی شماره ۳ و سه مخلوط در محدوده دانه بندی شماره ۴ نشریه شماره ۲۳۴ سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، مطابق روش طرح اختلاط مارشال و همچنین چهار مخلوط با حداکثر اندازه اسمی ۱۹ میلی متر و چهار مخلوط با حداکثر اندازه اسمی ۱۲/۵ میلی متر مطابق روش طرح اختلاط سوپرپیو، تهیه گردید.در پایان با بررسی داده های بدست آمده از جمله پارامترهای حجمی مخلوط ها (شامل فضای خالی مخلوط آسفالتی، فضای خالی مخلوط مصالح سنگی، فضای خالی مصالح سنگی درشت دانه، فضای خالی مصالح سنگی ریزدانه) و پارامترهای دیگر مخلوطها (دانه بندی و …) و نیز مقدار عمق شیارافتادگی، اثر عوامل مختلف بر مقدار شیار افتادگی مخلوطهای آسفالتی ارزیابی شد و با استفاده از پارامترهای فیزیکی – مکانیکی مخلوطهای آسفالتی به عنوان متغیرهای مستقل و مقدار عمق شیارافتادگی به عنوان متغیر وابسته مدلسای ریاضی تخمین مقاومت شیار افتادگی صورت گرفت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.