مقاله طراحی استراتژیک زنجیر? عرضه برای محصول جدید با استفاده از مدلسازی فازی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله طراحی استراتژیک زنجیر? عرضه برای محصول جدید با استفاده از مدلسازی فازی دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحی استراتژیک زنجیر? عرضه برای محصول جدید با استفاده از مدلسازی فازی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی استراتژیک زنجیر? عرضه برای محصول جدید با استفاده از مدلسازی فازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحی استراتژیک زنجیر? عرضه برای محصول جدید با استفاده از مدلسازی فازی :

تعداد صفحات:۲۷

چکیده:

در این مقاله طراحی استراتژیک زنجیره عرضه برای محصول جدید مورد بررسی قرار می گیرد. برنام هریزی یک زنجیره عرضه برای محصول جدید نیازمند در نظر گرفتن عدم اطمینا نها در تقاضا، هزینه و همچنین تغییرات در شرایط بازار در گذر زمان است. ما دو مدل برنامه ریزی ریاضی برای محصولات جدید را توسعه م یدهیم: اولی ماندگاری مالی را مد نظر قرار می دهد
و دوّمی شامل ماندگاری مالی و استواریدر برابر عدم اطمینان است. این دو مدل برای تعیین چگونگی استفاده از تجهیزات تولید، توزیع، حمل و تعیین محصولات جدیدی که باید وارد بازار شوند، طراحی شده اند. برای اطمینان از استقبال لازم از محصول جدید در بازار، حدی برای سود حاصل از محصول جدید در نظر گرفته م یشود. در این مدل پارامترهای غیر قطعی نظیر قیمت محصولات، هزینه ها، تقاضا و میزان سود به علت عدم وجود پیشینه تاریخی در مورد محصول جدید و همچنین متغییرهای تصمیم به صورت فازی در نظر گرفته میشوند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.