مقاله تاثیر پروفیل بر دینامیک و روند سایش چرخ های قطار


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تاثیر پروفیل بر دینامیک و روند سایش چرخ های قطار دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تاثیر پروفیل بر دینامیک و روند سایش چرخ های قطار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیر پروفیل بر دینامیک و روند سایش چرخ های قطار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تاثیر پروفیل بر دینامیک و روند سایش چرخ های قطار :

تعداد صفحات:۱۴

چکیده:

اهمیت و هزینه های ناشی ازسایش بر خطوط ریلی و تاثیر پروفیل های چرخ و ریل بر دینامیک وسیله نقلیه همواره مورد توجه متخصصینمرتبط با این صنعت از نقطه نظر تئوری و عملی بوده است. یکی از پیش فرض های بررسی پدیده سایش از دیدگاه تئوری چگونگی مدلسازی تماس چرخ و ریل می باشد که روز به روز در حال تغییر و بهبود یافتن است. با بکارگیری این تئوری ها به همراه تئوریهای سایش می توان بخشهای مختلفی از طول عمر یک چرخ یا ریل را شبیه سازی نمود. در این مقاله با شبیه سازی جرخ در واگنهای خط ۲ متروی تهران و استفاده از مشخصات ناوگان و خط، روند تغییرات عدد سایش به عنوان شاخصی از نرخ سایش خط و همچنین تاثیر پروفیل در عدد سایش و دینامیک مجموعه چرخ و محور مورد بررسی قرار گرفته است. در این بررسی مشاهده گردید که نرخ سایش با ادامه روند سایش افزایش می یابد وقوسهای بحرانینیز خود نقش به سزایی در افزایش نرخ سایش خواهند داشت .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.