مقاله تعیین طول و فراز بهینه خروجی از ایستگاه‌های راه‌آهن


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تعیین طول و فراز بهینه خروجی از ایستگاه‌های راه‌آهن دارای ۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تعیین طول و فراز بهینه خروجی از ایستگاه‌های راه‌آهن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تعیین طول و فراز بهینه خروجی از ایستگاه‌های راه‌آهن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تعیین طول و فراز بهینه خروجی از ایستگاه‌های راه‌آهن :

تعداد صفحات:۷

چکیده:

ایستگاه‌های راه‌آهن نقش کلیدی و پایه در ترافیک راه‌آهن داشته و اهمیت ویژه‌ای در بهره‌برداری از سیستم ترابری ریلی دارند. در صورت مکان‌یابی و طراحی ضابطه‌مند پلان خطوط و عنایت به کاربری و ترافیک پیش‌بینی شده برای آنها، ایستگاه‌های راه‌آهن قادر به ایفای نقش خود به بهترین نحو ممکن خواهند بود. از سوی دیگر نیز یک خطا در هنگام طراحی ایستگاه‌، گاهی منجر به مختل شدن بهره‌برداری از یک مسیر ریلی می‌شود و بر بازدهی کل سیستم تاثیر می‌گذارد. عوامل زیادی در طراحی ایستگاه‌های راه‌آهن مؤثرند که از آن جمله شیب خروجی ایستگا‌ه‌های راه‌آهن قابل بحث است. شیب خروجی در ایستگاه‌های راه‌آهن معمولا بصورت یک عدد ثابت برای تمامی کاربری‌ها بیان می‌شود. در این مقاله ضمن بررسی روال جاری طراحی هندسی فراز و طول قطعه پروژه خروجی از ایستگاه، روشی تحلیلی به منظور طراحی قطعه مذکور با توجه به ترافیک و شرایط هندسی مسیر ارائه می‌شود. نتایج این تحلیل با روابط ارائه شده توسط آیین‌نامه روسیه مقایسه شده و در انتها نیز پیشنهادهایی در خصوص نحوه طراحی و طول قطعه خروجی ایستگاه‌ ارائه می‌شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.