مقاله تاثیر هندسه بندر بر نحوه رسوب گذاری در داخل بندر
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تاثیر هندسه بندر بر نحوه رسوب گذاری در داخل بندر دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تاثیر هندسه بندر بر نحوه رسوب گذاری در داخل بندر کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیر هندسه بندر بر نحوه رسوب گذاری در داخل بندر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تاثیر هندسه بندر بر نحوه رسوب گذاری در داخل بندر :
تعداد صفحات:۶
چکیده:
میزان رسوب در داخل بنادر از عمده ترین مسائل مورد اهمیت برای مهندسین در طراحی بنادر و تفرجگاه های ساحلی می باشد. کیفیت آب و رسوبات در داخل بنادر به نرخ تخلیه آب درون بندر و نیز فعالیت های انسانی در داخل یا نزدیک بندر بستگی دارد. گردابههای جزر و مدی در بنادر با ورودی تنگ معضلات زیادی را به همراه دارد که از جمله آن میتوان به انباشت رسوب در داخل بندر و خروج ناکافی آلودگیها از محیط داخلی بندر اشاره کرد. آزمایشات انجام شده نشان میدهند که پهنای ورودی بندر و نیز عمق آب، فرآیند تخلیه در بنادر را تحت تاثیر خود قرار میدهند. توجه به نکات هندسی برای ایجاد نرخ کافی تخلیه در بنادر که موجب کاهش غلظت مواد محلول و معلق در محیط داخلی بندر و نیز باعث کاهش میزان لایروبی میشود، لازم است. با توجه به مطالعات انجام شده تغییرات عرض ورودی و تامین فاصلهی مناسب در مواردی که بندر دارای ورودی و خروجی جداگانه است، از نکات مورد اهمیت در طراحی هندسی و تاثیرگذار بر پدیدههای تخلیه و رسوبگذاری میباشد. در این تحقیق هندسههای مختلف و تاثیرات یادشده توسط یک مدل عددی دو بعدی میانگینگیری شده در عمق مورد بررسی و مطالعه قرار گرفته و نتایج حاصل نشان دهندهی اثرات پدیدههای مورد اهمیت یادشده میباشد. نتایج مزبور دید خوب و کافی برای مهندسین طرح و انتخاب طرح هندسی مناسب و بهینه ارائه میکنند
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.